شناسه خبر : 94022
شنبه 23 مهر 1401 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت‌های حوزه ایثار و شهادت گسترش یابد

«غلامی ونوول» گفت: با توجه به هجمه بیش از پیش دشمنان و معاندین این نظام اسلامی به ارزش‌های دینی، لازم است فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت گسترش یابد.

 

«لیلا غلامی ونوول» نویسنده حوزه دفاع‌مقدس،در گفت‌فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت گسترش یابدو گویی از چاپ و انتشار جدیدترین آثار مکتوب خود خبر داد و اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس از دو کتابم با عناوین «به وقت ایران» و «من با آقا علی زنده‌ام» در خرم آباد، رونمایی شد.

وی افزود: کتاب «به وقت ایران» مجموعه داستان دفاع مقدس است که در آن 8 داستان کوتاه به چاپ رسیده است.

غلامی ونوول با بیان اینکه این دو اثر با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به چاپ رسیده‌اند، گفت: کتاب من با «آقا علی زنده‌ام» روایت داستانی از خاطرات و زندگینامه شهید والا مقام «علی گودرزی مهر» است که بر اساس مصاحبه‌هایی که با خانواده این شهید گرانقدر و دوستان و همرزمان وی انجام شد، به نگارش در آمد.

نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه شهید «گودرزی مهر» از شهدای عملیات «حاج عمران» است، تصریح کرد: از مهمترین مشکلاتی که در حین مصاحبه‌ها داشتم، مهاجرت دوستان و همرزمان شهید گودرزی مهر به سایر استان‌ها و عدم دسترسی به منابع در خصوص عملیات حاج عمران بود.

وی ادامه داد: بسیاری از نویسندگان علاقمند به فعالیت در حوزه ایثار و شهادت هستند و نیاز است مسئولین فرهنگی از این جوانان و آثارشان حمایت کنند.

غلامی ونوول با اشاره به اینکه دفاع‌مقدس بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است گفت: با توجه به هجمه بیش از پیش دشمنان و معاندین این نظام اسلامی به ارزش‌های دینی، لازم است فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت گسترش یابد.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi