شناسه خبر : 94093
یکشنبه 24 مهر 1401 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب‌های عملیات لحظات نزدیکی به خدا و توسل به ائمه بود

«ترکمانی» گفت: شب‌های عملیات لحظات نزدیکی به خدا و توسل به ائمه اطهار (س) و لحظات عروج ملکوتی عاشقان شهادت بود.

 

«یوسف ترکمانی» از رزمندگان اسدآبادی دوران دفاع مقدس در گفت‌وگویی اظهار داشت: در مدت حضورم در جبهه در عملیات‌های کربلای ۴و ۵ حضور داشتم.

وی از شب‌های عملیات و توسل شهدا به ائمه اطهار گفت و افزود: شب‌های عملیات لحظات نزدیکی به خدا و توسل به ائمه اطهار (س) و لحظات عروج ملکوتی عاشقان شهادت بود.

ترکمانی به بیان خاطره‌ای از همرزم شهیدش پرداخت و گفت: درسال ۱۳۶۶ همراه با معلم شهید «صمد وجدانی‌همت» به منطقه غرب (چارزبر باختران) اعزام شدیم که دومین اعزام ما بود، همان روز اول گفت که من برنمی‌گردم و خواب شهادتم را دیده‌ام. حدود یک ماه بعد خوابش تعبیر شد و به یاران شهیدش پیوست.

شب‌های عملیات لحظات نزدیکی به خدا و توسل به ائمه اطهار بود

این رزمنده اسدآبادی از سختی‌های دوران جنگ گفت و افزود: دوران جنگ علی رغم دوری ازخانواده، زیر آتش توپ و تانک و خمپاره‌، نداشتن استراحت کافی و مکان مناسب، همه‌اش لذت بخش بود و سختی در چهره رزمنده‌ای مشاهده نمی‌شد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه تحریم بودیم و دارای تسلیحات نظامی کمی بودیم، با ایمان به خدا و توسل به ائمه اطهار (س) و الگو قراردادن قیام کربلا و رهبری و فرماندهی بی‌نظیر و الهی امام خمینی (ره) توانستیم در عملیات‌ها پیروز شویم.

ترکمانی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متذکر شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازگویی خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدا برای نسل جوان بهترین جهاد تبیین است.

شب‌های عملیات لحظات نزدیکی به خدا و توسل به ائمه اطهار بود

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi