شناسه خبر : 94286
پنجشنبه 28 مهر 1401 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیریت جهادی شهید آنجفی باید در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود

مدیریت جهادی شهید آنجفی باید در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز باید مکتب شهدا در دانشگاه ها و مدارس استان مرکزی به خوبی تبیین شود گفت: فعالیت راویان دفاع مقدس در استان مرکزی تقویت می شود.

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های سالگرد سردار شهید رحیم آنجفی با اشاره به برنامه بزرگداشت سالروز شهادت این سردار شهید اظهار داشت: استفاده از راویان دفاع مقدس در خصوص تبیین سیره سردار شهید رحیم آنجفی باید مورد توجه قرار گیرد و بر سر مزار مطهر این شهید بزرگوار باید برنامه های محتوایی پیش بینی شود، همچنین اعزام گروه های جهادی بسیج به مناطق محروم یکی از مهمترین برنامه ها در ایام سالگرد شهادت شهید آنجفی است و گروه های جهادی امروز علاوه بر رویکرد خدمت رسانی که دارند در راستای ترویج فرهگ ایثار و ازخودگذشتگی نیز نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی تخصصی راویان دفاع مقدس با محوریت تبیین سیره شهید رحیم آنجی یکی دیگر از برنامه های این ایام است، تربیت راویان برجسته در خصوص فرماندهان و سرداران شهید استان مرکزی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

گودرزی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت هنرمندان و فعالین فرهنگی برای تبیین سیره شهید رحیم آنجفی از طریق زبان هنر یک ضرورت دیگر است و یکی از ابزار تحقق جهاد تبیین هنر است و باید این مسئله را در خصوص فرماندهان شهید مورد توجه قرار دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شخصیت شهید آنجفی گفت: سردار شهید رحیم آنجفی یکی از فرماندهان برجسته و شهید شاخص استان و کشوری است و سیره و شخصیت این شهید بزرگوار به اندازه ای گسترده بوده که می توان از آن به عنوان یک مکتب نام برد و لذا شهید آنجفی یک مکتب انسان ساز است و امروز باید این مکتب در دانشگاه ها و مدارس استان به خوبی تبیین شود.

وی افزود: فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید آنجفی فرصتی مناسب برای پرداختن به سیره و مکتب شهید آنجفی است و رویکرد برنامه ها در این راستا جهاد تبیین باشد و پیشنهاد می شود طی یک هفته برنامه های محتوایی فاخر و اثرگذار با محوریت این شهید عزیز در مدارس و دانشگاه ها انجام شود تا نوجوانان و جوانان بتوانند از این الگوی بزرگ بهره برداری کنند.

گودرزی عنوان کرد: مسئله مدیریت جهادی شهید رحیم آنجفی باید در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود و می توان با این عنوان برنامه های روشنگری و بصیرت افزایی در سطح اراک و حتی استان مرکزی برگزار کرد چراکه مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب رمز عبور از مشکلات است و شهید آنجفی در این خصوص الگوی موفقی است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انتظار داریم شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک با مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی در خصوص فضاسازی شهری گام های بلندی بردارند چراکه شهید آنجفی متعلق به همه مردم است و امروز وظیفه داریم این شهید بزرگوار را به نسل جدید جامعه به خوبی معرفی کنیم بنابراین استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید بیش از اندازه مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تولیدات خوبی در خصوص شهدای استان و شهید رحیم آنجفی وجود دارد که باید در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه یک مسجد یک خاطره با محوریت شهید رحیم آنجفی در یکی از مساجد شهر اراک از دیگر برنامه ها در ایام سالگرد شهادت شهید آنجفی است و برگزاری یادواره شهید آنجفی با رویکرد جهاد تبیین مهمترین برنامه بوده و محتوای همه برنامه ها تبیین سیره و مکتب شهید رحیم آنجفی است و مردم ولایت‌مدار روستای مرزیجران اراک همچون سال‌های گذشته نیز در این راستا مشارکت خواهند داشت.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi