شناسه خبر : 94374
یکشنبه 01 آبان 1401 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

الکترونیکی شدن اسناد پرونده‌های شهدا و ایثارگران

«سادات مدنی» گفت: بیش از یک هزار و 200 پرونده فیزیکی شهدا و ایثارگران شهر درچه اسکن و الکترونیکی شد.

 

الکترونیکی شدن اسناد پرونده‌های شهدا و ایثارگران«سیدعلی سادات مدنی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر درچه امروز (شنبه) در خصوص الکترونیکی شدن اسناد پرونده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: افزایش امنیت اطلاعات، سهولت در بهره برداری و ساماندهی فیزیکی هر چه بهتر پرونده‌ها از اهداف اجرای این طرح سنگین بود.

وی بیان کرد: این پروژه ظرف مدت 5 ماه با همکاری کلیه کارکنان بنیاد شهید شهر درچه انجام شد و جهت اطمینان از صحت و کامل بودن اطلاعات، بازبینی آنها به مرور زمان انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر درچه با اشاره به اسکن حدود 67 هزار برگ از اسناد پرونده های شهدا، جانبازان و آزادگان شهر درچه ابراز داشت: با خلاقیت و طرح‌های نو و استفاده مناسب از تکنولوژی در زمینه‌های مختلف از جمله ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و نیز خدمات‌رسانی هرچه مطلوب تر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران موفق‌تر خواهیم بود.

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi