شناسه خبر : 94445
دوشنبه 02 آبان 1401 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه استخدام ایثارگران در آزمون استخدامی شهرداری‌ های آذربایجان شرقی

به گزارش ایران استخدام، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: ایثارگرانی که جویای کار هستند می توانند در آزمون استخدامی شهرداری‌ های استان ثبت نام نمایند.

رحمان اصلی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نام نویسی در آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های آذربایجان شرقی آغاز شده و تا ۱۱ آبان ادامه دارد.

وی گفت: ۷۴ نفر از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین به استخدام شهرداری‌های آذربایجان شرقی درخواهند آمد که در این میان امتیازاتی برای جامعۀ ایثارگران با رعایت سهمیه‌های قانونی ۲۵ درصد و ۵ درصد مطابق با مادۀ ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (برای جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگانِ دارای یک سال و بالاتر از یک سال اسارت و خواهر و برادران شهدای معظم) در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اضافه کرد: خانواده‌های شهدای والامقام و ایثارگران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ جزئیات آزمون استخدامی مورد اشاره و برخورداری از سهمیه‌های قانونی می‌توانند به وبسایت جهاددانشگاهی به نشانیhrtc.ir مراجعه کنند.

 

منبع: ایران استخدام
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi