شناسه خبر : 94466
سه شنبه 03 آبان 1401 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش شهید «آنجفی» در فرماندهی و مدیریت

سرهنگ کریمی گفت: شهید آنجفی در فرماندهی و مدیریت بسیار توانمند بود و مجاهدت‌های ماندگاری از خود برجای گذاشت و به حق ایشان مصداق بارز عمل انقلابی و مدیریت جهادی بود.

 

شهید آنجفی در فرماندهی و مدیریت بسیار توانمند بودسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برنامه های سالگرد سردار شهید رحیم آنجفی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: شهید رحیم آنجفی که از شهدای ملی و افتخارات استان مرکزی محسوب می شود شاخصه های زیادی برای تبیین دارد و شناخت ایشان نسبت به مبانی قرآن، اسلام و انقلاب همواره در رفتار او موج میزد و رفتار قرآنی از ویژگی های شاخص اوست.

وی افزود: شهید آنجفی اهل مطالعه و کار فرهنگی بود و علاوه بر اینکه یک معلم بسیجی بود یک شخصیت برجسته دانشگاهی بود و معنویت حاکم‌ در شخصیت شهید آنجفی موجب شده بود بر دل ها و قلب ها فرماندهی کند و بسیاری از رزمندگان و شهدا در کشور از این شخصیت برجسته به نیکی یاد می کنند.
 
سرهنگ کریمی با بیان اینکه شهید آنجفی در فرماندهی و مدیریت بسیار توانمند بود ، گفت: شهید آنجفی مجاهدت های ماندگاری از خود برجای گذاشت و به حق شهید رحیم آنجفی مصداق بارز عمل انقلابی و مدیریت جهادی بود.
 
وی بیان کرد: شهید آنجفی علاوه بر پیشتازی در میدان های نبرد سخت، اهل کار فرهنگی بود و امروز اندیشه و سیره این شهید بزرگوار برای نسل جوان و جدید جامعه باید به خوبی تبیین شود و قطعا الگوی موفقی برای جوانان و مدیران خواهد بود.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه گام دوم برنامه های کنگره شهدای استان مرکزی با رویکرد جهاد تبیین است، گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید رحیم آنجفی ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید با کمک کمیته ها و کارگروه های تخصصی برنامه های مختلفی در دستور کار گذاشته و محوریت برنامه ها برای نوجوانان و جوانان است.
 
وی افزود: برگزاری برنامه های در راستای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و دانشگاه ها یک ضرورت مهم ‌برای آشنایی نسل جوان جامعه با الگوهای موفق است و به فضل الهی این مهم را در دستور کار ستاد کنگره شهدای استان مرکزی خواهیم داشت.
 
سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: تبیین الگوهای موفق و حماسه های انقلاب توطئه های دشمن در جنگ شناختی خنثی خواهد شد و امروز جهاد تبیین برای نسل جوان باید همراه با خلاقیت و ابتکارات هنرمندانه باشد.

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi