شناسه خبر : 94798
سه شنبه 10 آبان 1401 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون پارلمانی آموزش و پرورش خبر داد:

تبدیل وضعیت ۸ هزار ۵۰۰ نیروی ایثارگر و شرکتی در وزارت آموزش و پرورش

متاسفانه هنوز در قانون تبدیل وضعیت ابهاماتی وجود دارد که اگر برطرف شود و قانون به ما تکلیف کند، مابقی را هم...

فاش نیوز - معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش از تبدیل وضعیت قطعی هشت هزار نفر از نیروهای ایثارگر و شرکتی در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، قاسم احمدی لاشکی، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت و گویی اختصاصی اظهار داشت: در راستای اجرای بند "د" تبصره 20 بودجه 1400 و بند "و" بودجه سال 1401 الحمدالله آنچه که در واقع قانون به ما تکلیف کرده است، سعی کرده‌ایم در تبدیل وضعیت این عزیزان به رسمی اقدام کنیم.

احمدی لاشکی اضافه کرد: اگر اشتباه نکنم بیش از هشت هزار و 500 نفر تا کنون در وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف شده‌اند و به استخدام رسمی در آمده‌اند. متاسفانه هنوز در قانون تبدیل وضعیت ابهاماتی وجود دارد که اگر برطرف شود و قانون به ما تکلیف کند، مابقی را هم به طور حتم انجام خواهیم داد.

معاون امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش یک ماه قبل در پاسخگویی به این ابهامات در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و به سوالات نمایندگان در خصوص نحوه اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت پاسخ داد. ولی هنوز هم ابهاماتی باقی مانده است که منتظر هستیم اگر استفساریه به ما اجازه دهد، نسبت به این امر اقدام کنیم.

اینستاگرام
عرض ادب احترام
پس از گذشت سی و چندسال ، از دفاع مقدس ، و چند ده سال ، از مصوبه مجلس ... واقعا معجزه ای رخ داده ، بنده به نوبه خودم از تک تک نمایندگانی که با تلاش فراوان توانستند، سد مدیران ایثارگر ستیز را بشکنند ومصوبه خود را اجرایی کنند تشکر می نمایم
طاهری جانباز دفاع شیمیایی دفاع مقدس
از تهران که جهت تبدیل وضع خود از وزارت نیرو و کیفر شکایت ننمودم ، یا حق
عرض ادب احترام و تحیت
امیدوار بود آدمی به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
( جانباز نمای شیمیایی از تهران )
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi