شناسه خبر : 95197
شنبه 21 آبان 1401 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «اسفندیار و سهراب سروش‌نژاد» آسمانی شد

بانو «مخمل سروش‌نژاد» مادر شهیدان والامقام «اسفندیار و سهراب سروش‌نژاد» سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه بر اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «اسفندیار و سهراب سروش‌نژاد» آسمانی شد

 بانو «مخمل سروش‌نژاد» مادر شهیدان والامقام «اسفندیار و سهراب سروش‌نژاد» سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه بر اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

اسفندیار سروش‌نژاد ششم مهر ۱۳۳۹ در روستای ده‌شیخ شهرستان چرام به دنیا آمد. او که ازدواج کرده و صاحب ۱ فرزند بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و نهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

سهراب سروش‌نژاد نیز متولد اول تیر ۱۳۴۲ در روستای ده‌شیخ شهرستان چرام بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود، در ۲۲ بهمن ۱۳۶۰ در خرمشهر به شهادت رسید.

پیکرهای مطهر هر ۲ شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان چرام به خاک سپرده شده است.

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان سروش‌نژاد امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه ساعت ۱۴/۳۰ در محل قطعه صالحین گلزار مطهر شهدای شهرستان چرام برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi