شناسه خبر : 95368
سه شنبه 24 آبان 1401 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرور و پیش بینی برنامه های ویژه سالگرد شهادت سردار دلها

در این نشست مقرر شد ویژه برنامه‌های سالگرد حاج قاسم از ۸ تا ۱۸ دی برگزار و بستر‌های لازم برای ۲۰ هزار زائر روزانه در نظر گرفته شود

مرور و پیش بینی برنامه های ویژه سالگرد شهادت سردار دلها
 در این نشست نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر مشارکت ادارات و نهادها در برگزاری مراسم هفته مقاومت گفت؛ ویژه برنامه های هفته مقاومت باید بعنوان وظایف،بین همه دستگاه‌های متولی تقسیم و به بهترین شکل ممکن و با نظارت ستاد ترویج فرهنگ مکتب حاج قاسم برگزار شود.

آقای فداکاراستاندار نیز در این نشست بر در نظر گرفتن ویژه برنامه هایی ویژه مدارس و دانشگاه ها و ورزشکاران نیز تاکید کرد و گفت:لازم است که دست اندرکاران این برنامه ها خود دانش آموزان و دانشجویان و ورزشکاران باشند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان نیز در این جلسه، گفت برنامه های مکتب حاج قاسم،از هفته بسیج،در سراسر کشور شروع می‌شود و تا هفته مقاومت ادامه خواهد داشت.
در این نشست آقای زمانی رئیس ستاد مکتب حاج قاسم با اشاره به مباحث تولیدات رسانه ای در کرمان و تهران،اسکان زائرین، برگزاری یادواره های شهدا ، تجمع هیات‌ها، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله سرود و تواشیع، کرسی های تلاوت، برگزاری 10 ویژه برنامه در بیت الزهرا، از جمله برنامه در سوگ یار که شهید سلیمانی نیز قبل از شهادتش این برنامه را برگزار می‌کرد. بخشی از مهمترین برنامه های هفته مقاومت، اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ستادهای مردمی در قالب کمیته مردمی، تشکیل می‌شود، از برگزاری 30 ویژه برنامه توسط این ستاد خبر داد و گفت استقرار موکبها، برگزاری همایش های پیاده روی، برگزاری یادواره های محله ای و خانگی، برگزاری برنامه اجتماع بزرگ سلیمانی ها، و میزبانی گروه‌های غیر ایرانی و پویش زیارت نیابتی را از جمله برنامه های ستادهای مردمی عنوان کرد.

آقای زمانی همچنین از فعالیت کمیته زائر خبر داد و گفت بسترهای لازم برای استقرار هر شب 20 هزار نفر زائر انجام شده است و تهیه نرم افزار اسکان را از اقدامات مهم این کمیته برشمرد.

وی گردهمایی فرزندان شهدا،نشست یاران حاج قاسم،همایش تقریب مذاهب و روحانیون و برگزاری نمایشگاه دائمی در بیت الزهرا و اجلاسیه سراسری را از برنامه های ویژه و مهم هفته مقاومت اعلام کرد.

همچنین اعلام شد در کنار پوشش زنده برنامه های روتین، 216 برنامه تولید شده فاخر از سیمای استان نیز پخش شود.
شعرباف شهردارکرمان نیز از برگزاری جشنواره ای بین المللی در این زمینه در نیمه دوم آذرماه خبر داد

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi