شناسه خبر : 95373
سه شنبه 24 آبان 1401 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت ۶۰ تابلوی حاوی تصاویر شهدا برای نصب در میادین چابهار

ساخت ۶۰ تابلوی حاوی تصاویر شهدا برای نصب در میادین چابهار

چابهار- سرپرست شهرداری چابهار از ساخت ۶۰ تابلوی حاوی تصاویر شهدا برای نصب در میادین این شهر خبر داد.

 در راستای اجرای مصوبات جلسه فرهنگ عمومی شهرستان چابهار و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور رئیس بنیاد، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان جلسه نامگذاری معابر و میادین به نام شهدا و تهیه تابلوی حاوی تصاویر شهدای شهرستان و شهدای شاخص استانی و کشوری برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار در این جلسه اظهار داشت: نصب تصاویر شهدا گامی مهم در راستاای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بوده و این مهم با همت همه دستگاه‌ها امکانپذیر است.

رضایی از مشارکت نهادهای مختلف در راستای تأمین هزینه مالی، به منظور سفارش و ساخت تابلوی حاوی تصاویر شهدا تشکر کرد.

در این جلسه بلوچ زهی سرپرست شهرداری چابهار هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر با بیان اینکه فضای شهرستان چابهار به نام شهدا و تمثال مبارک شهدا منور و مزین می شودد، خاطرنشان کرد: به همت منطقه آزاد و تأمین هزینه‌های مربوطه، سفارش ساخت تعداد ۶۰ تابلوی حاوی تصاویر شهدا در دستور کار است و با انتخاب نمونه تابلوی مربوطه به زودی شاهد نصب این تابلوها در محل بلوار شهید ریگی خواهیم بود.

در پایان این جلسه اعضا با بررسی تعداد زیادی از نمونه تابلوهای حاوی تصاویر شهدا ضمن انتخاب تابلوی مورد نظر تاکید کردند مراحل سفارش و ساخت تعداد ۶۰ تابلو اجرایی شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر،
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi