شناسه خبر : 95708
شنبه 05 آذر 1401 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلاح شهادت برنده ترین سلاح است

چمران سلاح شهادت را برنده ترین سلاح دانست و گفت: با توجه به اینکه امروزه با پیشرفته ترین سلاح ها که لازم و ضروری است مجهز شدیم بازهم بدانید "شهادت" برنده ترین سلاح است

 مهدی چمران در مراسم گرامیداشت سردار حجازی، با سلام و درود به شهدای مدافع حرم و امنیت و امام راحل(ره) و گرامی داشتن نام و یاد سردار حجازی گفت: اگر دین، مکتب، اسلام، خداوند و معاد را هم کنار بگذاریم و صرفا خود را یک ملی گرا بدانیم و بخواهیم کشورمان را با پیشینه چند هزارساله زنده نگاه داریم میبایستی نام و یاد شهدا را زنده نگاه داریم.

وی افزود: دشمن تمام برنامه و اهداف خود را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی به کار بسته است و ما برای مقابله با این هدف می‌بایست نام و یاد شهدا را گرامی بداریم.

رییس شورای شهر تهران با یادآوری خاطره ای از برادر شهید خود تصریح کرد: شهید چمران میگفت اگر میخواهیم با دشمن و قدرت مقابله کنیم باید به روحیه شهادت طلبی فکر کنیم، ترس به دلمان راه ندهیم تا به موفقیت برسیم.

چمران سلاح شهادت را برنده ترین سلاح دانست و گفت: با توجه به اینکه امروزه با پیشرفته ترین سلاح ها که لازم و ضروری است مجهز شدیم بازهم بدانید "شهادت" برنده ترین سلاح است.

منبع: خبرگزاری آنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi