شناسه خبر : 95794
سه شنبه 08 آذر 1401 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثار کادر درمان را نبینید با خدا طرف‌اید!

سعید  -  باسلام؛ ایثار و ازخودگذشتگی که کادر درمان و مخصوصا نیروهای غیر رسمی همچون طرحی های مظلوم در زمان اپیدمی کرونا انجام دادن بر هیچ کس پوشیده نیست.

زمان کرونا زمانی بود که وقتی اسم کرونا می‌آمد مادر از فرزندش دل می‌کند. این نیروهای درمان با ایثارگری فوق العاده خودشان جان خود را به خطر انداختند و حتی تعداد قابل توجهی از آنها به شهادت رسیدند. اینک که کرونا تمام شده است نیروهای ایثارگر واقعی طرحی را دارند به علت عدم نیاز، تعدیل می‌کنند.

یک سوال از شما رئیس فراکسیون ایثارگری مجلس؛ آیا دلاوری و ایثارگری کادر درمان با دستان خالی با ویروس خطرناک کرونا را ندیدید؟ چرا برای این گروه نمی خواهید ایثارگری وارد کنید و آنها را ایثارگر حساب نکردید. آیا این انصاف است که این قشر مظلوم ایثارگر را تعدیل کنید؟

این حق خوری و مظلومیت را به ساحت مقدس امام زمان تسلیت عرض می کنیم. تعداد شهدای کادر درمان هم مانند شهدای دفاع مقدس زیاد بوده. چرا وقتی کشته های کادر درمان همچون کشته های دفاع مقدس شهید هستند، نباید رزمندگان درمان همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگر شناخته شوند؟ چرا واژه ایثار را خوب تفسیر نمی‌کنید؟ حق ما نیروهای طرحی و ایثارگر را ضایع کردید و بعد از فروکش کردن کرونا ما را از کار اخراج کردید. مگر ما انسان نبودیم؟ طرف شما که ایثار ما را ندیدید با خدا!

اینستاگرام
احسنت. ایثار واژه مقدسیه. که اگر به درستی آموزش داده بشه وعمل بشه دیگر هیچ منکر و حادثه ای نمی‌تواند برای انسان دیگری خطر آفرین باشد. درود بر کادر درمان ایثارگر. ایثار شما اگر از ایثار دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر هم نیست. درود بر ایثار و ایثارگر.
آفرین. حق ایثارگران سلامت را ادا کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi