شناسه خبر : 95965
سه شنبه 15 آذر 1401 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیش بینی ردیف بودجه‌ای برای جانبازان اعصاب و روان

پیش بینی ردیف بودجه‌ای برای جانبازان اعصاب و روان

نماینده تفت و میبد از تلاش این کمیسیون برای پیش‌بینی ردیف ویژه‌ای در بودجه ۱۴۰۲ برای بیمارستان‌های اعصاب و روان بنیاد شهید خبر داد

 

 سیدجلیل میرمحمدی در گفتگو با خانه ملت اظهار داشت: جانبازان اعصاب و روان نیاز به خدمات ویژه دارند، بنابراین مقرر شد با همراهی سازمان برنامه و بودجه، ردیف ویژه‌ای برای بیمارستان‌های جانبازان اعصاب و روان در نظر گرفته شود.پیش بینی ردیف بودجه‌ای برای جانبازان اعصاب و روان


وی افزود: همچنین مقرر شد برای خرید تجهیزات مصرفی جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مبلغ ۵۰ میلیون دلار کارسازی شود و آن را در بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی کنیم.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین در نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس قرار شد سازمان برنامه و بودجه بحث تسویه مطالبات بیمه‌ای جانبازان را هم پیگیری کند و در این رابطه امیدواریم با پیگیری‌ها و مکاتبات کمیسیون این کار به بهترین نحو انجام گیرد.


میرمحمدی گفت: از سویی مقرر شد کمیته پیگیری ارتقای کمی و کیفی خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی جانبازان و خانواده‌های آنان با ریاست بنده برای پیگیری این موضوع تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
جناب آقای میرمحمدی ، با توجه به اینکه در شمال کشور در این حوالی ، هیچ آسایشگاه تخصصی جانبازان اعصاب و روان وجود ندارد و نزدیکترین آسایشگاه تخصصی در استان اردبیل می باشد ، که تا اینجا بسیار فاصله داشته و دورمی باشد ، با توجه به طبیعت بکر آب و هوای شمال کشور درسه استان گیلان ، مازندران و گلستان ، احداث یک آسایشگاه تخصصی برای جانبازان اعصاب و روان در شمال ، که بتواند ازتمام کل کشور جانباز را پذیرش کند ، بسیار ضروری به نظر میرسد.
این موضوع برای جانبازان اعصاب و روان کل کشور ، بسیار ضروری و با اهمیت بوده و همین که این جانبازان و خانواده‌های آنان بتوانند ، مدتی از زمان خود در سال را در این آسایشگاه تخصصی بگذرانند ، بسیار آرامش بخش و دل انگیز می باشد.
لذا از شما به عنوان ریاست محترم کمیته پیگیری ارتقای کمی و کیفی خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی جانبازان و خانواده‌های آنان ، تقاضا داریم نسبت به احداث آسایشگاه تخصصی جانبازان اعصاب و روان در شمال کشور، یک ارزیابی تخصصی انجام داده وبرای پیش بینی بودجه مورد نیاز جهت احداث آن اهتمام جدی مبذول بفرمایید.
با سپاس و احترام . به نمایندگی از سوی جانبازان اعصاب و روان و خانواده‌های آنان
لطفا بحث بیمه تکمیلی دندانپزشکی جانبازان هم به لیست خدمات بیمه اضافه نمایید.در شان یک جانباز نیست که وقتی از جانش گذشته حال برای ترمیم دندان خودش و خانوادش تحت فشار و مضیقه بخاطر هزینه های بالای دندانپزشکی باشد و مرتب بحث عدم تامین اعتبار را بر سرش بکوبند. به ویژه جانبازان معسر که با حقوق بخور و نمیر ماهانه 4 و نیم میلیون اصلا توان جبران هزینه های دندانپزشکی را ندارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi