شناسه خبر : 96073
شنبه 19 آذر 1401 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کوهی از جنجال بدون زایمان موش!

حجم هیاهوی رسانه ای ضدانقلاب و دولت های غربی درباره اعدام یک محارب، نباید کسی را شگفت زده کند.

آنها با این هیاهو، رد گم می کنند و می خواهند ماجرایی بسیار مهم نزد افکار عمومی به فراموشی سپرده شود: این که با فراخوان گسترده سه روزه در هفته گذشته، سعی به تحمیق مخاطبان خود داشتند و وعده داده بودند که نقشه براندازی در ۱۶ آذر به سرانجام می رسد (!)

اما کوه هیاهوی تبلیغاتی آنها، حتی موش هم نزایید. نه تجمعی، حتی در حد چند صد نفر؛ نه اعتصاب، حتی در حد تعطیلی فلان راسته بازار. هیچ؛ مطلقا هیچ!

حجم این ضایع کاری بسیار بالا بوده و توصیف آن، در قالب کلمات نمی گنجد. این، یک سرشکستگی کامل برای اردوگاه دروغ بود.

خب! چه باید می کردند؟ یک جنجال دیگر، برای پوشاندن آن افتضاح بزرگ. بنابراین، از عبدالحمید اسماعیل زهی گرفته تا برخی افراطیون مدعی اصلاحات و چند سلبریتی بی اختیار را مجبور کردند چوب حراج به تتمه حیثیت خود بزنند و در کنار مقامات بد نام انگلیس و فرانسه و آلمان، از رعب افکنی و شرارت یک محارب حمایت کنند.

لابد مردم هم یادشان می رود که هفته گذشته به زور تهدید و ارعاب و دروغ پراکنی، چه وعده جفنگی داده و پیش از آن، مرتکب کدام جنایات وحشیانه برای تدارک اغتشاش زورکی شده بودند!

تظاهر این طیف به نگرانی برای حقوق بشر و جان انسان، در حالی است که بر اثر شرارت های تدارک شده از سوی این طیف، دویست نفر از جمله ۶۷ نفر از اعضای کادر نیروی انتظامی و مدافعان امنیت جان باختند، و بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد کشور خسارت وارد شد.

| محمد ایمانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi