شناسه خبر : 96176
سه شنبه 22 آذر 1401 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقابله با توطئه ناامید‌سازی بزرگ‌ترین جهاد است

فرمانده کل ارتش گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مأیوس‌سازی و ناامید‌سازی ملت ایران، بزرگ‌ترین جهاد است.

 

امروز مقابله با توطئه ناامید‌سازی، بزرگ ترین جهاد است امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: انقلاب اسلامی مکاتب لیبرالیسم و کمونیسم و نظام سلطه را در جهان به چالش کشیده و الگوی جدیدی در مقابل آن‌ها ارائه کرده و این دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه به همین دلیل است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه قدمت جدال بین حق و باطل به قدمت تاریخ بشر است، گفت: بعد از هزاران سال از گذشت تقابل حق و باطل، یک نظام الهی سربلند کرده، نظامی که پیامبران و ائمه (ع) به دنبال تحقق آن بوده اند و ان‌شاءالله این نظام به سر منزل مقصود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هدف نهایی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، تجزیه کشور ایران است، افزود: دشمنان ما در هفته‌های اخیر با فضاسازی رسانه‌های شیطانی، برخی را به اشتباه انداختند؛ اما خودشان هم می‌دانند که این یک فکر خام و خیال باطل است که بتوانند به جمهوری اسلامی و ایران صدمه جدی بزنند.  زمانی که نظام جمهوری اسلامی نهالی نورس بود، دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف غائله‌های زیادی درست کردند، ولی در برابر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: اکنون که نظام اسلامی یک درخت تنومند شده است، دشمنان هرگز قادر نیستند به موفقیت برسند.

امیر موسوی ادامه داد: کشور برای حفظ مقدسات، نوامیس، استقلال، تمامیت ارضی و امنیت، ده‌ها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده است و ارتش جمهوری اسلامی برای حفظ این دستاوردها، پیشگام و پیشمرگ مردم است.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را متفاوت از ارتش‌های دیگر در جهان دانست و خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تابع ولایت و یک سازمان ولایی است.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ ترکیبی علیه کشور گفت: دشمن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده است و با توجه به تهاجم ترکیبی دشمن، به دفاع ترکیبی و همه جانبه نیاز داریم.

سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در کشور گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامید‌سازی ملت ایران، بزرگترین جهاد است که نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان دارد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi