شناسه خبر : 96602
دوشنبه 05 دي 1401 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی وزارت امور خارجه:

پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مردم خویشتندار باشد!

سخنگوی وزارت خارجه حمله خشونت‌آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بی‌گناه انجامید محکوم و بر ضرورت خویشتنداری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت‌آمیز معترضان تأکید کرد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه حمله خشونت‌آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بی‌گناه انجامید محکوم و بر ضرورت خویشتنداری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت‌آمیز معترضان تأکید کرد. کنعانی شنبه شب حمله خشونت‌آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بی‌گناه انجامید، محکوم کرد.
وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان افزود: جمهوری اسلامی ایران شدیدا نگران به خطر افتادن جان مردم علی‌الخصوص مسلمانان، اقلیت‌ها و مهاجران است و همچنین بر ضرورت خویشتنداری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت‌آمیز معترضین تأکید می‌کند.
کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست‌های تبعیض‌آمیز نسبت به‌ اقلیت‌ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت‌آمیز با معترضان تصریح کرد: تحقیقات بی‌طرفانه درخصوص حادثه پاریس می‌تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi