شناسه خبر : 96651
چهارشنبه 07 دي 1401 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل های ایثارگران به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی

ملت ولایت‌مدار و مسلمان و همیشه در صحنه ایران همواره عزت را بر ذلت ترجیح داده و با وجود همه سختی ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده...

فاش نیوز - تشکل های ایثارگران در قالب «شبکه ملی ایثارگران» با انتشار بیانیه ای به مناسبت نهم دی‌ماه، سالگرد خلق حماسه فتنه‌سوز مردم انقلابی ایران در سال 88 را گرامی داشت.

در این بیانیه تشکل های ایثارگری آمده است:

مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای: «گناه بزرگی که بعضی دست اندرکاران فتنه ها در کشور انجام می دهند امیدوار کردن دشمن است.»

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی با هدف قرار دادن اسلامیت و جمهوریت نظام و به بهانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ به میدان آمده و با اجیر کردن مشتی فریب خورده در قالب یک نبرد تمام عیار در صدد براندازی برآمدند.

در این صحنه تبهکاران سیاسی با همکاری منافقین، بهاییان منحرف، به سردمداری و حمایت استکبار جهانی و صهیونیست ها، با پشتیبانی بوق‌های تبلیغاتی و با اسم رمز تقلب، عملا در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند؛ اما در حقیقت به این حرکت نامی جز فتنه نمی توان نهاد.

قیام تاریخی ملت مسلمان ایران در نهم دی به این فتنه‌گری پایان داد، فتنه‌گران را منکوب کرد و داغ ننگ خیانت را بر پیشانی آنان نشاند.

نهم دی روز برائت ملت از منافقین جدید و قدیم در تاریخ معاصر بود؛ چراکه این قیام جلوی بدعتی خطرناک را در مردم سالاری دینی گرفت و اجازه بازگشت به دیکتاتوری و طاغوت را نداد.

ملت ولایت‌مدار و مسلمان و همیشه در صحنه ایران همواره عزت را بر ذلت ترجیح داده و با وجود همه سختی‌ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده و در ورای تاریخ پرافتخار خود، انقلابی شگرف، که الگوی تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان شده را با بصیرت نافذ حفظ نموده و زمان‌شناسانه طومار بدخواهان آن را در لحظه، در هم پیچیده است.

نهم دی ۸۸ روزی فراموش‌ناشدنی‌ست. روزی که پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه‌ای ماندگار نام گرفت.

به دلیل مداومت کینه‌توزی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی و به تبع آن، حرکات مذبوحانه پی در پی برای بر اندازی در تاریخ انقلاب اسلامی، با وقوع هر دسیسه‌ای، مردم مسلمان ایران با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضرت آیةالله‌العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) با خلق حماسه های مکرر، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتکاران را رسوا ساخته‌اند.

در جنگ احزاب اخیر و توطئه جدید و ترکیبی دشمن نیز که با ائتلاف جرثومه های فساد، سلبرتی‌های مفسد، منافقین خائن، دولت‌های مرتجع منطقه و البته با طراحی و حمایت‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها انجام گرفت نیز ملت آگاه و ولایی ایران عزیز با بصیرت و زمان‌شناسی خود و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، یک بار دیگر طعم شکست را به دشمنان کینه‌توز چشانده و نقشه‌های آنان را نقش برآب کردند.

شبکه ملی ایثارگران ضمن شرکت در مراسم سالگرد با شکوه این حماسه ماندگار از مردم مسلمان و ولایی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت می‌نماید، با شکوه هر چه بیشتر در مراسم یادبود این حماسه عظیم شرکت کنند و بار دیگر حضور آگاهانه خویش در صحنه را به رخ دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام و قدس جمهوری اسلامی بکشند.

شبکه ملی ایثارگران

دی‌ماه ۱۴۰۱

اینستاگرام
سلام به شبکه ایثارگران وفاش نیوز محترم در استانه شهادت حاج قاسم عزیزم دست شمارا می بوسیم به خاطراین شهیدبزگواربه دولت ومسئولین بگید که امسال رزمندگان معسر زیرشش ماه راازاین تبعیض وبی عدالتی نجات دهیدبه خداماسزاوارچنین ظلمی نیستیم خانواده مابه‌سختی ونداری زندگی میکنندشرمنده هستیم سن بالاداریم باافتخاردرعملیات ودرشرایطسخت برای کشور ومردم جنگیدیم فرق شش ماه وپنج ماه چیه که تواین سالهاحق زن وبچه ماراپایمال کردید فاش نیوز عزیزم به جان فرزندانتان به خاطرخون حاج قاسم که خیلی مارادوست داشت این مشکل مارادرصفحه خودمنتشرکنیدتا مسئولین دلشون به حال مابسوز دومابسیجیان امام عزیزراازگرفتاری وبی عدالتی نجات دهندخودتان رابزاریدجای ماچه کارمیکردیدبانداری بچه های خودتان راجای بچه های ماقراردهید
درسال ۱۳۶۳/۱/۱۸ تا ۱۳۶۳/۵/۳۰ بسیج بودم بعداز ان پارسداروظیفه شدم از۱۳۶۴/۲/۳۱تا ۱۳۶۶/۲/۳۱ درجبهه بودم در اثر جبهه عصبی هستم و چند نوع مریضی دارم
و هیچ امتیازی ندارم و حق ما را که با افتخار در جبهه جنگیدیم را پایمال میکنندو زیر پا میگذارند
برای دریافت حقوق ۶ ماه اقدام کردم و هر بار که میروم از سر باز میکنند
میگویند بودجه نداریم،خودمان خبر میدهیم،خودمان زنگ میزنیم،یا اینکه در مرکز تشریف ندارند
وضعیت مالی بدی دارم مستاجر هستم
به مسکن شرکت کردم اما توان ریختن آن را ندارم
درآمد کافی برای گذراندن زندگی را ندارم
بچه مدرسه ای دارم
چرا باید یه عده که اصلا روی جبهه را ندیدند حقوق بگیرند
اما ما که داوطلبانه در جهبه ها جنگیدیم بعد سالها امتیازی نداشته باشیم برای یک زندگی در حد بخور رو نمیر
لطفا حق ما را نخورید و پایمال نکنید من و امثال من در سختی و فشار زندگی میکنیم
لطفا رسیدگی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi