شناسه خبر : 97052
دوشنبه 19 دي 1401 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت تاریخ شفاهی والدین شهدا و جانبازان ۷۰ درصد مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از ثبت، ضبط صوتی و تصویری 2 هزار مورد از خاطرات والدین معزز شهدا و جانبازان 50 تا 70 درصد تا پایان سال جاری خبر داد.
 
ثبت تاریخ شفاهی 2 هزار نفر از والدین معظم شهدا و جانبازان 70 درصد مازندران
سعید کهن‌سال طی گفت و گویی از ثبت، ضبط صوتی و تصویری 2 هزار مورد از خاطرات والدین معزز شهدا و جانبازان 50 تا 70 درصد مازندران تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز گنجینه‌های ارزشمندی هستند که می‌توانند خاطرات دلاورمردان عرصه هشت سال دفاع مقدس را برای نسلهای آینده بازگو کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرانبنیادشهید
مازندران ضمن تأکید بر ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه، اظهار کرد: در سال گذشته 300 مورد از تاریخ شفاهی پدران بزرگوار و مادران صبور شهدا و همچنین جانبازان سرافراز 70 درصد استان ثبت و ضیط شده است.
وی افزود: در سال جاری بر اساس سهمیه ابلاغی بنیاد مرکز و با هماهنگی این اداره‌کل، تاکنون با هزار و 350 تن از والدین عزیز شهدا و جانبازان 50 تا 70 درصد مصاحبه در قالب صوت و تصویر صورت گرفته و تحویل بنیاد مرکز شد و این روند همچنان ادامه دارد.
کهن‌سال با بیان اینکه نگاه ما این است که تاریخ شفاهی تمامی والدین معظم شهدای مازندران باید جمع‌آوری و ضبط شود، یادآور شد: خانواده‌های معزز شهدا سندهای پرافتخار کشور ما هستند و نامشان باید همیشه در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بدرخشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: مصاحبه با والدین شهدا و جانبازان عزیز به صورت مستند کوتاه 5 تا 7 دقیقه‌ای تدوین شده و از شبکه سیمای مرکز مازندران در حال پخش است.    
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi