شناسه خبر : 97255
یکشنبه 25 دي 1401 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه جالب یک فرزند شهید به علی دایی

بشیر معتمدی، فرزند شهید، در نامه‌ای خطاب به علی دایی نوشت که از شما بابت همه توهین‌ها و نامهربانی‌هایی که در این مدت اخیر نسبت به شما و خانواده شما انجام شد، معذرت می‌خواهم.
نامه جالب یک فرزند شهید به علی دایی

او در این نامه ضمن طرح انتقادی به یکی از رفتارهای علی دایی در ایام اخیر، نوشت: اما مگر آنها که تو را متهم می‌کنند، اشتباه نمی‌کنند؟

جناب آقای علی دایی

سلام

اجازه دهید سریع سراغ اصل مطلب بروم. من به عنوان یک فرزند شهید از شما معذرت می‌خواهم. از شما بابت همه توهین‌ها و نامهربانی‌هایی که در این مدت اخیر نسبت به شما و خانواده شما انجام شد، معذرت می‌خواهم.

منبع: اقتصادنیوز
اینستاگرام
چاکریم اقا علی خیلی اقایی همینکه در وطن اسلامی بازگوی نظر اعتراض انتقاد ووو میکنی شکرش.ولله تریبونی آزاد تر از اینجا که هستیم پیدا نمیشود. هر چه میخواهد دل تنگت بگو. ما از هر مشکل و مسئله ای گذشت میکنیم برای یکپارچگی مملکت مگر وطن فروشی.
خداوند پدر بزرگوارشان را رحمت کند. چرا ایشان به اسم فعال و کنشگر سیاسی یا به اسم فرزند خانم اشرف بروجردی پیام خود را منتشر نکردند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi