شناسه خبر : 97353
شنبه 01 بهمن 1401 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهه ی فجر، فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین

کمیته‌های ورزشی و جوانان در این راستا، از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای باشکوه تر برگزار کردن برنامه‌ها و مراسم های جشن دهه فجر انقلاب اسلامی امسال...

فاش نیوز - باتوجه به تحرکات دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب‌اسلامی و رسانه‌های دروغین آن‌ها، همچنین؛ جنگ ترکیبی دشمن که به عناوین مختلف، به ویژه در فضای مجازی و رسانه‌ای مختلف به دنبال ایجاد ناامیدی مردم و آلوده‌کردن ذهن جوانان در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌ها و مقدسات هستند، انتظار می‌رود کمیته‌های ستاد دهه‌فجر ۱۴۰۱ برنامه‌های متنوعی با محتوای جهاد تبیین، موجب نشاط جامعه، بامحوریت مردم داشته باشند.

در راستای فرامین مقام معظم رهبری، حضرت آیت ا... خامنه ای، مدظله العالی، اقشار مختلف مردم، اعم از پیر و جوان از نهادها و حوزه‌های مختلف، بدور از هرگونه جناح‌بندی سیاسی و به طور قطع و یقین، امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در برنامه‌های ویژه این ایام شرکت کرده و برای آن نظام که معطر به خون شهداست، سنگ تمام خواهند گذاشت.

با توجه به هجمه‌ رسانه‌های غربی و در ایجاد نا آرامی‌های اخیر و تحریک جوانان ما به آشوب‌ خیابانی، انتظار داریم جوانان وطن پرست، غیور و دلاور، برنامه‌های دهه فجر در را با قدرت و قوت بیشتری برگزار و حضوری فعال در آن داشته باشند.

دهه‌ی مبارک فجر ۱۴۰۱ فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و تشریح دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی، خصوصا دولت سیزدهم برای جوانان است؛ آن‌گونه که بتوانیم دین خود را به انقلاب، امام راحل، نظام و شهدا ادا کنیم و در دولت انقلابی سیزدهم با ولایت و رهبری تجدید پیمان کنیم.

ان شاءا... کمیته‌های فعال و توانمند ستاد ایام‌الله دهه‌فجر مشخص شوند، انتظار می‌رود اصناف و بازاریان که همیشه در صحنه‌های مختلف جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

مدیران اجرایی، هم با اصناف در این زمینه و در راستای حضور گرم آنها در صحنه‌های مختلف نظام در ارتباط تنگاتنگ باشند و برنامه‌ای درخور شان مردم و نظام در دهه‌ فجر امسال در متن بازار اجرا کنند. به نسبت سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و برجسته‌تری در دهه‌ی‌فجر اجرا کنند.

کمیته‌های ورزشی و جوانان در این راستا، از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای باشکوه تر برگزار کردن برنامه‌ها و مراسم های جشن دهه فجر انقلاب اسلامی امسال برخوردارند. پیشنهاد می‌شود این کمیته‌ها با حضور جوانان خوشنام، ورزشکاران و هماهنگی لازم با دانشگاه‌ها، با محوریت مساجد تشکیل و فعال شود.

یاس افکنی و ناامیدسازی، کار همیشگی رسانه‌های غربی و ضد انقلاب بوده و هست. در گذشته نیز نشریات و رسانه‌های دروغین آنها، با کم‌رنگ جلوه‌دادن حضور مردم ایران، خصوصا" جوانان با بصیرت و عاشق ولایت ما هنوز نتوانسته‌اند خللی در حضور آنها ایجاد کنند در برابر این هجمه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی، دشمن تاکنون نتوانسته است در اراده‌ی مردم مسلمان و آزاد‌اندیش خللی ایجاد کند و مستحکم‌تر، منسجم‌تر و پرشورتر پای آرمان‌های امام راحل و نظام ایستاده‌اند.

|| حمیدرضا محمدمرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi