شناسه خبر : 97432
شنبه 01 بهمن 1401 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قاضی‌زاده هاشمی: از برنامه‌های فرهنگی مردمی در حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌کنیم

قاضی‌زاده هاشمی: از برنامه‌های فرهنگی مردمی در حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌کنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: از برنامه‌های فرهنگی مردمی در حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در شورای ترویج ایثار و شهادت استان خوزستان که در محل استانداری این استان برگزار شد، خوزستان را مرکز فرهنگ ایثار و شهادت معرفی کرد و اظهار داشت: باید برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استانی مانند خوزستان که استان ایثار و شهادت است به طور ویژه تلاش کنیم.

وی افزود: از استاندار خوزستان می‌خواهیم تا تکریم خانواده شهدا توسط مدیران و مسئولان این استان یکی از مولفه‌های ارزیابی عملکرد مدیران باشد، چرا که بسیاری از خانواده‌های شهدا در حال حاضر وجود دارند که به آنها سر زده نمی‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همین که مسئولان و متولیان امر در یک برنامه زمان‌بندی شده به خانواده‌های شهدای استان خوزستان دیدار داشته باشند یک اقدام بسیار موثر است که می‌تواند نقش به‌سزایی در تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران داشته باشد.

وی افزود: با وجود تلاش‌های انجام شده، اما در آمارها ضریب بیکاری و نداشتن مسکن در میان خانواده‌ها شهدا و ایثارگر بالاتر از مردم عادی است که این به عملکرد مدیران شهرستانی و استانی برمی‌گردد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین به رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری یادواره‌های شهدای روستاها شهرستان‌ها و استان‌ها به صورت کاملاً مردمی و موثر تاکید کرد و گفت: بنیاد شهید از برنامه‌های مردمی حمایت می‌کند و باید به سمتی برویم که اکثر برنامه‌ها را خود مردم اجرا کنند و ما کمک کنیم.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: از فیلم‌ها و سریال‌های با موضوع فرهنگی شهدا حمایت می‌کنیم، اما باید فیلم‌ها و سریال‌ها به صورتی ساخته شود که با کیفیت، قابل پخش و جذاب برای مخاطب باشد.

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi