شناسه خبر : 97469
یکشنبه 02 بهمن 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با صدور بیانیه ای

شبکه ملی ایثارگران اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران را تقبیح کرد

حرکت منفعلانه و از سر استیصال استکبار جهانی که پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی و آشوب ها و دستگیری سر شاخه های اغتشاشات و جاسوسان آنها، با هدف جبران شکست‌های مکرر و با...

فاش نیوز - تشکل های ایثارگری در قالب «شبکه ملی ایثارگران»، با صدور بیانیه ای اقدام غیر دیپلماتیک و مغرضانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقبیح و محکوم کردند.

«فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم»

اقدام غیر دیپلماتیک و مغرضانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاکی از عمق کینه ورزی و نمایانگر اشتباه دستگاه محاسباتی و خطاهای مکرر دیپلماتیک دشمن است.

عجز اتحادیه اروپا از تحلیل درست مسائل، ناتوانی از درک شرایط امروز جهان، عدم مواجهه منطقی با مشکلات عدیده و بعضا لاینحل خود، چسبندگی ذلتبار به آمریکا و صهیونیسم بین الملل، دنباله‌روی از سیاست‌های توسعه طلبانه آنان و اتخاذ تصمیمات اشتباه نظیر آنچه که اخیرا در پارلمان اروپا گرفته شد، نتایجی غیر از افزایش مشکلات و پچیده تر شدن اوضاع نا بسامان آنها نخواهد داشت.

حرکت منفعلانه و از سر استیصال استکبار جهانی که پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی و آشوب ها و دستگیری سر شاخه های اغتشاشات و جاسوسان آنها، با هدف جبران شکست‌های مکرر و با خیال واهی افزایش فشار بر ایران و قدرت چانه زنی در مذاکرات طراحی شده است، در مغایرت با منشور سازمان ملل بوده و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود. این نوع رفتار می‌تواند اقدام متقابل ایران را در برداشته، منطقه خاورمیانه را برای این کشورها ناامن سازد و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با دشمن ذره‌ای تعلل نخواهند کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متن توده‌های مردم و میراث همیشگی امام‌خمینی است و هر گونه تصمیم غلط در مورد آن، مواجهه با ملت ایران که ثابت کرده اند فرزندان خود را در هیچ صحنه ای تنها نخواهند گذاشت، تلقی خواهند کرد!

شبکه ملی ایثارگران با تکیه بر اراده ملت بزرگ ایران، به سران کشورهای اروپایی اعلام می کند که ملت بزرگ ایران اسلامی با عشق و اعتقاد عمیق و پیوند ناگسستنی مردم ایران به سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی و پاسداران سرافراز و جان برکف، اتحادیه اروپا را از این تصمیم نابخردانه پشیمان خواهد کرد و به آنها اعلام می داریم: " موتوا بغیظکم ان الله بصیر بذات الصدور".

همچنین این شبکه از مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی و مسئولین محترم کشور می خواهد ضمن پاسخ مناسب و انجام اقدامات متقابل، مراقب طراحی ها و سناریوهای دشمن بوده، تدابیر مناسب اتخاذ و نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

همچنین از سپاه پاسداران مقتدر در خواست دارد با قدرت و قوت در مسیر اهداف خود گام بردارد و از سرزنش هیچ سرزش کنند ه ای تاثیر نگیرد.

بی‌شک ملت آگاه و هشیار ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ به یادماندنی به استکبار جهانی و هم پیمانانش خواهند داد. ان شاءالله

شبکه ملی ایثارگران

یکم بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام
باسلام خدمت مدیران فاش نیوزوجناب دکترمجتهدواقعاافتابه لگن 7دست شام ونهارهیچی حکایت این روزهای ماشده است چندین انجمن وهییت وتشکل جانبازان بالای 70درصدداریم ولی دیگرجانبازان 25تا50و50تا70هیچ مکانی جهت بازگوکردن مشکلاتشان ندارننددرکل یک سوال ازریاست بنیادبکنیدامسال برحسب چه قانون ودلیلی حق پرستاری جانبازان رامثل سالهای گذشته عمل نکردییدآیامبلغ حق پرستاری برحسب حداقل دستمزدکارگران زیادهست خوب یک فرمولی دراین دولت کریمه تعین کنیدحالااگرامسال شمایک مدل دلبخواه دیگرعمل کنیدمگرکسی میتواندبه شمااعتراض کندبنده 55درصدهستم یک کاءحق پرستاری دریافت میکنم وهمیشه مقداری هم روی این مبلغ گذاشته وبه یک پرستارکه هفته ای 2الی 3روزمنزل مامیادمیدهم بله اگرهمسرم مثل سالهای گذشته مشکل کمردردودست وپادردنداشت نیازبه این شندغازنبودمتل دهه 70ولی بدلیل کهل سن ومشکلات شستشویی گذشته وانجام تمام امورات منزل باایشان بودالان چندسالی هست که توان کارایی لازم راندارد
دراین دولت انقلابی اولین قربانی همین قشرحق پرستاربگیروالدین شهداوجانبازان بالای 50درصدهستندچقدراین جناب قاضی زاده وریس جمهورومجلس هوای قشرآسیب دیده ازجنگ واسارت رادارنندجان آقااین مطلب رابه گوش این دومسول برسانیدآزاده وجانبازبسبجی
سلام برادر
مگر شما الان اینجا حرفتون رو منتشر نمی کنید؟
اینجا که همه ایثارگران نظراتشون منعکس می شود
پس منظورتون چیست
امروز روزی است که اتحادیه اروپا باید ثابت کتد قصد برهم زدن نظم جهانی را ندارد کوچکترین اشتباه در محاسبات معادلات جهانی خسارتهای جبران ناپذیری برجای میگذارد.امروز در یک کفه ترازو احساسی مبهم و بدون هدف و من در اوری است و در دیگر کفه ترازو عقل و تدبیر و اینده نگری است امیدوارم اتحادیهء اروپا با تروریستی خواندن سپاه پاسداران نقد را به نسیه ندهد. نسیه قبول نمیشود..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi