شناسه خبر : 97653
شنبه 08 بهمن 1401 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روستای «لاله‌گون» اقلید میزبان پیکرشهید «ابوذر امیدوار» می‌شود

پیکر پاک و مطهر شهید ستواندوم «ابوذر امیدوار» صبح روز شنبه در شهرستان اقلید تشییع و در زادگاهش روستای لاله‌گون به خاک سپرده خواهد شد.

 
روستای لاله‌گون اقلید میزبان پیکر لاله‌گون شهید «ابوذر امیدوار» می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، پیکر پاک و مطهر شهید ستواندوم «ابوذر امیدوار» صبح امروز شنبه هشتم بهمن ماه در شهرستان اقلید تشییع و در زادگاهش روستای لاله‌گون به خاک سپرده خواهد شد.
 
پیکر این شهید گرانقدر روز پنجشنبه در میان استقبال فرماندهان، کارکنان انتظامی و خانواده معظم این شهید والامقام وارد فرودگاه شهید دستغیب شهر شیراز شد.
 
شهید ستواندوم ابوذر امیدوار اهل شهرستان اقلید استان فارس سوم بهمن در حمله اشرار در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

بامداد چهارم بهمن امسال عوامل گشتی کلانتری شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان حین اجرای مأموریت گشت‌زنی پلیس مورد حمله ناجوانمردانه اشرار  مسلح قرار گرفتند که در این میان سهم استان فارس و شهرستان اقلید نیز تقدیم یک شهید بود.

در این درگیری سرگرد مختار مؤمنی اهل اصفهان و ستوان سوم ابوذر امیدوار به شهادت رسیدند و استوار یکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد و اشرار نیز متواری شدند.

ستوان سوم ابوذر امیدوار از نیروهای فراجا که در سیستان و بلوچستان خدمت می‌کرد و در این حمله‌ ناجوانمردانه به شهادت رسید متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام محمد آبتین سه ساله بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi