شناسه خبر : 97905
دوشنبه 17 بهمن 1401 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عدم اجرای قانون یعنی شکست همه موفقیت‌های بوجودآمده تا به امروز ....

حتما باید قانون حاکم شود!

دولت باید به هوش باشد. بهترین دولتی‌ست (کم و کاست دارد) که می تواند این مهم را جهادی باز تعریف و با بهینه سازی، عملیاتی کند...

بسمه تعالی. ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر رییسی، با اهدای سلام و تحیات؛ بسیار مهم و فوری
(جنگ اقتصادی داخلی، خودزنی ملی!) جای بسی نگرانی روز افزون دارد که دولت جنابعالی توان مدیریت کشور را از دست بدهد (اخطار)!
لذا بصورت خلاصه به عرض می رساند؛ وقتی دولت شما قادر نباشد دولت پشتیبان درست کند، با یک حمله اقتصادی یا سیاسی و... همانند آن اوضاع می شود همین!(یک خاکریز جبهه)
حتماً باید با فوریت اوضاع مملکت از این وضعیت شکننده پوست پیازی فعلی خارج شود!
حتما باید تمامی اقلام مصرفی تمامی صنوف صفر تا صد، قیمت گذاری و تثبیت شود.
نمی شود گفت من 5 کالای اساسی را تثبیت قیمت می کنم؛ آنهای دیگر به من ربطی ندارد. این تعبیر، خیانت به کشور، خیانت به آرمان ها و اهداف نظام اسلامی است!
پول ملی به پشتوانه تثبیت قیمت ها نیاز فوری دارد. پول ملی ترسو شده و با کوچکترین حربه ضربه خور و فراری می شود. (نه پول، بلکه مدیریت کشور) در عرصه اقتصادی!
زمانی پول ملی قادر به مقاومت می شود که جای پای محکمی داشته باشد.
ارز خارجی یاغی شده... و ترازهای کشور را مدیریت می کند. شاخص های متغیر، چالش بزرگی فراروی نظام است....
ابدا نباید قیمت جهانی در جزر و مد اقتصادی کشور تاثیرگذار شود؛ همانطور که ما در تغییرات، اثرگذار منطقه ای بوده ایم، آنها هم با قدرت بسیار اثرگذار در حال بهم زدن سیستم داخلی ما بوده و بشدت موفق عمل کرده اند...
تهدید کشور در دولت ها هم رقم خورده و می خورد...
در کشوری که قانون حاکمیت ندارد، کشور شناور و هیچ چیز آن حاکمیت اطمینان بخشی ندارد، حتما باید قانون حاکم شود.
عدم اجرای قانون یعنی شکست همه موفقیت های بوجود آمده تا به امروز ....
مرز های اقتصادی را باید کنترل کرد. متاسفانه هیچ مرز اقتصادی در هیچ یک از دولت ها تعریف نشده است!
دولت آتش‌بیار معرکه است. هیچ ساز و کاری برای تثبیت قیمت های اسیر دست آدم های بی قانون و مدیریت‌پذیر سیاست های غربی ندارد!
از این طرف مامور مالیات فاقد مهندسی اقتصادی در رسانه ملی اعلام می‌کند بر اساس نشست امروز مالیات فلان... افزایش یافت. فورا قیمت ها بدون پرداخت مالیات افزایش پیدا می‌کند و همان مامور (راحت) در خانه می خوابد! این یعنی خودزنی و فاجعه...
کشور ثبات سیاسی می خواهد و... همگی به ثبات اقتصادی آسیب‌های فراوان دیده، نیاز دارد. ما در جبهه اقتصادی شکست های جبران‌ناپذیری خورده ایم. این دولت باید به هوش باشد. بهترین دولتی‌ست (کم و کاست دارد) که می تواند این مهم را جهادی باز تعریف و با بهینه سازی، عملیاتی کند. وقت اندک و ضربات شدید است.


ضرورت تشکیل دو سازمان فوری؛

 ۱ - سازمان راهبردی مهندسی ملی قیمت و نظارت آنلاین کشور.
 ۲ - سازمان آسیب‌شناسی ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با هدف کنترل وضعیت داخلی و خارجی نظام بسیار ضروری است.
آماده همکاری هستیم.....و مجدانه علاقمند موفقیت روزافزون جنابعالی هستم.

با احترام؛ محمدصادق رادمهر

رونوشت: ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

اینستاگرام
شما دقیقا" درست میفرمایید و دولت راه اشتباهی را در پیش گرفته ، شعارهای دولت در ابتدای کار یادمان نرفته ، همین دولت گفته بود فقررا تا انتهای سال ۱۴۰۰ ریشه کن میکند ، ولی اکنون قشر متوسطه جامعه نیز زیر خط فقر رفته ، همین دولت اعلام کرده بود که ارزش ریال ایران را به ارزش ارزهای معتبر دنیا می رساند ، ولی اکنون ارزش ریال ایران نسبت به این چهل سال اخیر افت شدیدی کرده ، هرچه دولت در خصوص وضعیت اقتصادی شعار داده بود به آن دست نیافته و افرادی که می گفتند نمره اقتصادی ما در مدرک تحصیلی ۱۹ بوده و از مشاوران اقتصادی دولت شدند ، ولی در عمل هیچ کارائی نداشتند.
گویا دولت فکر می کند فقط با شعار کارها درست میشود ، ولی در همین شرایط جنگ اوکراین ، قیمت نفت و مشتقات آن یک فرصت استثنایی را برای ما فراهم کرده که می توانیم ظرف یک سال چند سال جهش اقتصادی کنیم ، اما دولت قدر نمی داند.
امثال ما اقتصاددان نیستیم ، اما توقع داریم چند اقتصاددان متبحر و کاردان سکان اقتصاد کشور را به دست بگیرند تا مردم بتوانند با شرایط بهتری زندگی بکنند ، این فقر حق مردم ما نیست و مردم ما سزاوار زندگی بهتری هستند ، نسبت افزایش حقوق بگیران دولتی با افزایش تورم هیچ تناسبی ندارد و روز به روز ما داریم متحمل فقر بیشتری می شویم.
امیدواریم دولت بیش از این فرصت سوزی انجام ندهد هر چه زودتر به داد سفره خالی مردم برسد ، ما از افراد خودی هستیم ، نه دشمنان موذی و نفوذی ...!
در بهترین دهه عمرمان همه چیز داره به تباهی میره... زندگی قسطی با وام به ما جوانها هدیه میدهند!!! با قسط باید زندگی کنیم! .... خودرو به تعداد افراد موجود نیست چون یک زمانی دلال ها تا توانستند چند تا چتدتا بردند!.... حالا هم یا میسازند و کنار میگذارند یا بهانه های دیگر.... خنده دار است حالا به اسم حساب وکالتی به خودروسازها پول و سرمایه بدهیم که دستشان بماند و از بهره پول ما استفاده ببرند بعد هم قرعه کشی کنند، مثلا طرف یک سال هم هر ماه اسم بنویسد ولی اسمش در نیاید ، تکلیف چیه؟؟ میدانید چه پولی به جیب این خودروسازها سرازیر میشه؟!! همه اینها ظلم و کلاه گشاد بر سر مردم است.... حالا هم که ماشالله خودروسازها زدن تو کار تولید و طراحی خودرو های لوکس گران قیمت...، بعد هم اگر اسم واردات خودرو معمولی بیاید میگن نباید وارد شود مردم به سمت تجمل گرایی میروند.... دم خروس را باور کنیم یا قسم عباس را ؟!! به کجا داریم میریم؟ اهل شعار نباشیم، جهاد اقتصادی لازم هست، اگر قرار نباشد از نخبگان و خبره های اقتصادی استفاده کنیم و عمل نکنیم این وضع درست نمیشه، اسلام و دین پیامبر عزیز را با ندانم کاری ها بدنام نکنیم، خائنان و مدیران نالایق را کنار بزنید ، هر دهه در کشور یک بحران بوده ! .... عمر جوانها را با ندانم کاری تباه نکنید ، عمر که بره دیگه برنمیگرده ، حق زندگی معمولی را هم از ما گرفته اید ، به جای زندگی کردن باید به زنده ماندن اکتفا کنیم ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi