شناسه خبر : 97985
پنجشنبه 20 بهمن 1401 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون حقوقی رئیس‌جمهور

ثبت شکایت علیه رسانه‌های مروج اغتشاشات در مراجع بین‌المللی

معاون حقوقی رئیس‌جمهور از ثبت شکایت علیه رسانه‌های مروج اغتشاشات اخیر در مراجع بین‌المللی و پیگیری حقوقی اقدامات مجرمانه آنها از طریق مراجع بین‌المللی خبر داد.
«محمد دهقان» معاون حقوقی رئیس‌جمهور روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به سؤال خبرنگار کیهان درباره اقدامات حقوقی این معاونت علیه فعالیت رسانه‌های معاند و ضد انقلاب به‌ویژه در جریان اغتشاشات اخیر گفت: ما در این زمینه پس از اخذ نظرات وکلای داخلی و بین‌المللی خود اقدامات حقوقی لازم را انجام داده‌ایم و پس از جمع‌آوری و بررسی اسناد فعالیت بخشی از رسانه‌هایی که مروج اغتشاشات پاییز امسال بودند و در واقع نقش بازوی تروریستی برخی دولت‌های غربی و عربی را ایفا می‌کردند، علیه این رسانه‌ها در نهاد نظارت بر رسانه‌های تصویری مستقر در انگلیس ثبت شکایت کرده‌ایم.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور در ادامه افزود: همچنین اقدامات دیگر رسانه‌های مکتوب مستقر در کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر را نیز رصد و بررسی کرده‌ایم و در حال بررسی راهکارهای اقدامات موثر علیه این رسانه‌ها در مراجع بین‌المللی هستیم.
اینستاگرام
از این رسانه های خائن و مزدور در داخل کشور هم وجود داره و باید باهاشون برخورد بشه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi