شناسه خبر : 98072
دوشنبه 24 بهمن 1401 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید حاج «حسن شاطری» فراموش‌شدنی نیست

سردار قاسمی گفت: سردار شهید، حاج «حسن شاطری»، رئیس هیأت ایرانی بازسازی لبنان که به دست تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید، فراموش‌شدنی نیست.

 

شهید حاج «حسن شاطری» فراموش‌شدنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فراجا امشب در مراسم بزرگداشت شهید حاج «حسن شاطری» در بیت‌الزهرای سمنان اظهار داشت: سردار شهید، حاج «حسن شاطری»، رئیس هیأت ایرانی بازسازی لبنان از افراد تأثیرگذار در جبهه مقاومت و مردی بود که تمام وجودش را برای اسلام و انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه گذاشت.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام که به دست تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید، هرگز فراموش‌شدنی نیست و آزادی‌خواهان منطقه به‌ویژه در کشور لبنان همواره به یاد او و خدمات بی‌دریغش خواهند بود.

جانشین فراجا گفت: شهید حاج حسن شاطری امروز در جمع ماست و از گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر توسط ملت بابصیرت ایران با این حضور گسترده و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر قطعاً خوشحال است.

رضایی به بیان خاطراتی از همرزم خود، شهید حاج حسن شاطری پرداخت و با برشمردن ویژگی‌های بی‌بدیل این شهید جهان‌وطن، بیان کرد: شهید شاطری در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و همواره در تمامی میادین رفع محرومیت‌ها حضور داشت.

دهمین سالگرد شهادت حاج حسن شاطری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و شماری از مسؤولان و مردم در مجتمع بیت‌الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

سردار شهید، حاج حسن شاطری ملقب به «حسام خوشنویس»، ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ و در مسیر دمشق به بیروت به‌منظور انجام کار‌های ستاد بازسازی لبنان به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi