شناسه خبر : 98094
سه شنبه 25 بهمن 1401 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافع حرمی که قبل از تولد دخترش نزدیک بود بمیرد

علی منیعات از وقتی شنید قرار است پدر شود، در پوستش نمی‌گنجید؛ منتها در لحظات به دنیا آمدن زینبش آنقدر بی‌تابی کرد که نزدیک بود پشت در بیمارستان تمام کند!

مدافع حرمی که قبل از تولد دخترش نزدیک بود بمیرد

خبرگزاری فارس،‌ فاطمه ساجدی‌اصل همسر شهید مدافع حرم علی منیعات درباره ساعت‌هایی که قرار بود «زینب» دخترشان به دنیا بیاید، این چنین روایت کرده است: علی آقا بچه خیلی دوست داشت. وقتی به او گفتم احتمالاً باردارم، خیلی خوشحال شد. خیلی سریع آزمایشگاه رفتیم. بعد هم خودش رفت جواب آزمایش را گرفت. عصر با جعبه شیرینی به خانه آمد. دوران بارداری هم خیلی هوایم را داشت. مرتب از محل کار زنگ می‌‌زد که حالم را بپرسد و سفارش می‌کرد که کار سنگین نکنم و مراقب باشم.


زینب، فرزند شهید مدافع حرم علی منیعات

شبی هم که زینب می‌خواست به دنیا بیاید، آنقدر که علی اضطراب داشت، من نداشتم. دکتر توصیه کرده بود من زیاد راه بروم. تمام شب علی کنار من راه می‌رفت. می‌‌خندیدم. می‌گفتم تو دیگر چرا راه می‌روی؟! مدام می‌‌گفت: بیمارستان برویم. هر چه می‌گفتم الان زود است و دکتر گفته نیایید، قبول نمی‌کرد. چون می‌ترسید اتفاقی بیفتد.

آخر سر با اصرار او به بیمارستان رفتیم. پشت در بیمارستان هم آن قدر بی‌تابی می‌‌کرد که مادر شوهرم می‌گفت می‌ترسم تا فاطمه زایمان کند، علی از دست برود.‌ (با خنده) بالاخره با آمدن زینب، زندگی‌مان شیرین‌تر شد.

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید مدافع حرم علی منیعات از بسیجیان جوان محله کوت شیخ خرمشهر، ۲۷ خردادماه سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد. پدر و مادرش از ساکنین اصیل خرمشهر بودند که با شروع جنگ به شهرستان شادگان مهاجرت کردند و بعد از ۹ سالگی علی و خانواده‌اش به خرمشهر بازگشتند. او  هشتم دی‌ماه سال ۱۳۸۶ ازدواج کرد. ثمره این ازدواج دختری به نام زینب شد. او بعد از گذشت ۹ ماه حضور در کشور عراق و مبارزه با داعش در روز ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۳ در شهر تکریت بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر مطهرش در گلزار شهدای خرمشهر به خاک سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi