شناسه خبر : 98937
یکشنبه 06 فروردين 1402 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمندگان در ماه رمضان با دهان روزه با دشمن می‌جنگیدند

فاش نیوز - سردار اسلامی گفت: رزمندگان در ماه مبارک رمضان با لبان تشنه و شکم گرسنه با دشمنی که مرتب از نیروی تازه نفس بهره‌مند می‌شد؛ مبارزه می‌کردند.

 

 جنگیدن با لبان تشنه مرد میدان می‌خواستسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، به حال و هوای جبهه‌ها در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان در ماه مبارک رمضان با لبان تشنه و شکم گرسنه با دشمنی که مرتب از نیروی تازه نفس بهره‌مند می‌شد؛ مبارزه می‌کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان به بهانه نبرد با دشمن ایمان خود را زیر سوال نمی‌بردند و روزه خواری نمی‌کردند، تصریح کرد: نیرو‌های بعثی اغلب به روزه داری پایبند نبودند و تغذیه کاملی داشتند و با اعزام مرتب نیرو‌های تازه نفس، به سرعت تجدید قوا می‌کردند و در این شرایط رزمندگان ایران اسلامی با لبان خشکیده و شکم گرسنه با آن‌ها می‌جنگیدند، اما حاضر به خدشه دار کردن ایمان خود نبودند و اتفاقا این ایمان به خدا و الگو برداری از سیدالشهدا انگیزه آن‌ها در سخت‌ترین لحظه‌های نبرد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه نیرو‌های بعثی با اعمال ناجوانمردانه‌ای، چون افزایش حجم آتش در موقع افطار سعی در تضعیف روحیه رزمندگان داشتند، عنوان کرد: به رغم دسیسه‌های شیطانی بعثی‌ها در ماه رمضان، نزدیکی بیشتر رزمندگان به درگاه پروردگار و فضای معنوی جبهه‌ها در این ماه دوچندان می‌شد.

سردار اسلامی ذکر نورانی قرآن در جبهه‌ها را معجزه بخش توصیف کرد و خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، رزمندگان بیش از هر زمان دیگری با قرآن مأنوس بودند و این مسأله قدرت روحی آنها را بالا برده و انگیزه آن‌ها را برای دفاع مضاعف می‌کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi