شناسه خبر : 98974
دوشنبه 07 فروردين 1402 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عید من روزی است که پرچم «لا اله الا الله» بر سراسر جهان طنین افکند+ سند

فاش نیوز - شهید حاج میری در نامه‌ای به‌مناسبت سال نو تأکید کرده است: «عید من آن روزی است که پرچم سرخ لا اله الا الله بر سراسر جهان طنین افکند و ان‌شاءالله کربلا».

 

به گزارش دفاع‌پرس، شهید محمدحسین حاج میری دهم دی سال ۱۳۴۸ دیده به جهان گشود. وی در عنفوان نوجوانی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد. محمدحسین حاج میری نوجوان‌ترین تخریب‌چی لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) بود که اول فروردین سال ۱۳۶۳ در طلائیه به شهادت رسید و پیکر مطهرش هیچ‌گاه بازنگشت.

نامه‌ای از این شهید والامقام به‌یادگار مانده است که وی به‌مناسبت آغاز سال نو، آن را از جبهه‌ها نگاشته است. شهید حاج میری در این نامه تأکید کرده است: «عید من آن روزی است که پرچم سرخ لا اله الا الله بر سراسر جهان طنین افکند و ان‌شاءالله کربلا»؛ این در حالی است که او یک‌سال بعد یعنی در اولین روز از سال ۱۳۶۳ عید لقاء الهی را جشن گرفت.

عید من روزی است که پرچم «لا اله الا الله» بر سراسر جهان طنین افکند

عید من آن روزی است که پرچم سرخ لا اله الا الله بر سراسر جهان طنین افکند و ان‌شاءالله کربلا. سال نو مبارک

با سلام و درود فراوان بر آقا امام زمان و امام خمینی و رزمندگان اسلام و شما امت پشت جبهه.

امیدوارم که سال نو به همه شما تولدی نو دهد و امیدوارم که سال جدید، سال پیروزی حق بر باطل و سال آزادی کربلا و قدس باشد و امیدوارم که در سال جدید ذکر و یاد خدا بیشتر در بین ما باشد.

امیدوارم که در سال جدید دست محبت‌تان را بیشتر بر سر فرزندان شهدا بکشید و ان‌شاءالله که سال جدید سال ادامه راه شهیدان و استمرار حرکت انبیا باشد. ان‌شاءالله که در انتخابات شرکت می‌کنید و انتخابات را فراموش نمی‌کنید.

التماس دعا

۶۲/۱۲/۲۸

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi