شناسه خبر : 99139
سه شنبه 15 فروردين 1402 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر جانباز «پورصدیقی» در عباس آباد تشییع شد

فاش نیوز - پیکر پاک جانباز و آزاده دفاع مقدس «ابوطالب پورصدیقی» امروز با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان عباس آباد تشییع و خاکسپاری شد.

 

پیکر جانباز «پورصدیقی» در عباس آباد تشییع شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، پیکر کربلایی «ابوطالب پورصدیقی» جانباز، آزاده و از فرماندهان دوران دفاع مقدس امروز با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور از چهار راه شهدای شهرستان عباس آباد به طرف گلزار شهدای زیارت تشییع و به خاک سپرده شد.

کربلایی «ابوطالب پورصدیقی» ۲۸ دی ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی دهلران (چنگوله) در بمباران هواپیما‌های عراقی شیمیایی و بیش از ۶ سال در موصل ۴ در اسارت بعثیان به سر می‌برد.

آزاده و جانباز «ابوطالب پورصدیقی» برادر شهید «عبدالحسین پورصدیقی» و از همرزمان سردار شهید حاج «احمد متوسلیان» بوده و در دوران دفاع مقدس فرماندهی توپخانه لشگر ویژه ۲۵ کربلا را به عهده داشته است.

«ابوطالب پورصدیقی» آزاده و جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس شب شنبه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi