شناسه خبر : 99187
چهارشنبه 16 فروردين 1402 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر شهید میلاد حیدری: بزرگترین افتخار همسرم سرباز آقا و ولایت بود

فاش نیوز - همسر شهید میلاد حیدری گفت: میلاد سرباز آقا امام زمان(عج) و ولایت بود و فدایی حضرت زینب(س) شد؛ بزرگترین افتخارش حرکت در راه و مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بود.

همسر شهید میلاد حیدری: بزرگترین افتخار همسرم تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر حاج قاسم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مریم سلیمانیان پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم در قروه اظهار کرد: از تمام همکاران، دوستان میلاد عزیز و مردم و مسئولان گرانقدر قرچک، ورامین، تهران، کردستان شهرستان قروه و  روستای وینسار که در این غم و مصیبت بزرگ، از زمان شنیدن خبر شهادت میلاد در کنار ما بوده‌اند و با حضورشان آرام‌بخش و مرهمی بر قلب داغدار ما بوده‌اند صمیمانه تقدیر می‌کنم.

وی تصریح کرد: همسر عزیزم میلاد حیدری سرباز آقا امام زمان و ولایت بود و فدایی حضرت زینب(س) شد، میلاد عزیز بزرگترین افتخارش حرکت در راه و مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده است.

همسر شهید میلاد حیدری اضافه کرد: میلاد با شوق فراوان راهی دفاع از حرم آل الله شد. این شهید بزرگوار به معنای واقعی کلمه شهید بود و به قول سردار دل‌ها «تا شهید نباشید، شهید نمی‌شوید».

وی افزود: هزاران میلاد و مهقانی‌ها فدای ولایت فقیه و افتخار ما این است که همسرم در سال جدید نخستین شهید فدایی ولایت شد.

وی عنوان کرد: میلاد عزیز ای همسرم مقاومم ای کسی که هرگز خستگی بر شما غلبه نکرد در بهشت در کنار ائمه اطهار آسوده باشید که رژیم  صهیونیستی در حال دست و پا زدن‌های آخر خود و آمریکا رو به وفول است و ظهور منجی عالم بشریت(عج) از هر زمان نزدیک‌تر است.

وی افزود: از دختران و پسران میهنم می‌خواهم، پشتیبان ولایت فقیه باشید و راه شهدا را ادامه دهید و خواهران با حجاب زینبی و برادران با غیرت حیدری رهروان واقعی شهدا باشند.

سلیمانیان افزود: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند شهادت میلاد حیدری عزیز و شهید مهقانی‌ها باعث آبیاری ریشه درخت مقاومت و تنومند شدن این درخت تنومند و با صلابت خواهد شد.

وی اضافه کرد: ملت عزیز ایران بدانید راه رسیدن به قرب الهی امام زمان عج(ع) و راه تقرب به امام زمان عج(ع) تبعیت از امام خامنه‌ای است.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi