شناسه خبر : 99192
چهارشنبه 16 فروردين 1402 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدرت امروز ایران ثمره خون شهیدانی چون «حیدری» است

فاش نیوز - سردار «آبنوش» قدرت امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهیدانی چون «میلاد حیدری» دانست و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال فروپاشی و از روی استیصال و زبونی جوانانمان را به شهادت می‌رساند.

 

قدرت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهیدانی چون «میلاد حیدری» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سالار آبنوش» مشاور رییس سازمان بسیج کشور در آیین وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار کردستان در مسجد جامع قروه برگزار شد، قدرت امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهیدانی چون «میلاد حیدری» دانست و اظهار داشت: با تاسی از مکتب اسلام، ابتدا پایه قدرت را سامان دادیم و حالا که ابرقدرت و حاکم دریا، هوا و زمین هستیم، قدرت‌های جهان در صف خرید سلاح هستند و این به واسطه قوام و قدرتی است که ایران اسلامی به واسطه شهید میلادها بدست آورده است.

سردار آبنوش با بیان اینکه مراجعه به اسلام در سایه‌سار اقتدار این دین الهی در جهان در حال افزایش است، افزود: ما همچنان مجهز به قدرت منطق هستیم و قدرت منطق ما متعالی است ولی با تاسی از پیامبر اکرم(ص)، امامین انقلاب به این فکر افتادند ابتدا منطق قدرت را ساماندهی کنند.

مشاور رییس سازمان بسیج کشور ادامه داد: پیامبران گفتمان خدا داشتند ولی قدرت منطق‌شان در برابر منطق قدرت کفار، راه به جایی نبردند، در حالی‌که پیامبر(ص) با منطق قدرت حکومت تشکیل داد و موفق نیز شد و ما نیز به پیروی از ایشان، ابتدا منطق قدرت را دنبال کردیم.

سردار آبنوش با بیان اینکه با این وجود، با همه رافت و مهربانی که با بشریت داریم خود را قربانی انسانیت کرده‌ایم، اضافه کرد: در گام اول انقلاب، امامین انقلاب با همه فراز و نشیب‌ها، کشور را با قدرت مدیریت کردند و میلادها را شناسایی و مدیریت کرده و مدیریت منطقی رقم زدند.

وی سردار رشید شهید حاج قاسم سلیمانی را شهسوار واقعی اسلام خواند که هزاران میراث در جهان اسلام و ایران را از مذاهب مختلف تربیت کرده است، ادامه داد: ما ملت ایران و امت اسلام به دنبال شیعه و سنی نیستیم و باید با تکیه بر اشتراکات بسیار، حواسمان جمع باشد که اگر منطق قدرت نداشتیم با خبیثان این عالم نمی‌شود با گفتمان کنار آمد.

مشاور رییس سازمان بسیج کشور خطاب به حاضران ابراز داشت: بر خود ببالید که از بستر میلاد حیدری، خطه شیرمردی هستید که در مصاف با خبیث‌ترین انسان‌های روی زمین به نبرد رفته و تمام ستون فقرات کفر را به لرزه درآورده‌ و به خون خود آغشته شده است.

آبنوش یادآور شد: شاید برخی این سوال را داشته باشند که میلاد از خطه کردستان در سوریه چه‌کار می‌کرد و با اسراییل چه‌کار داشت؟ اسرائیلی که شایسته‌ترین نام ظالم و کودک‌کشی برازنده ذکر آن است.

وی تاکید کرد: دشمنی که از ما سیلی خورده و شیرازه آن را از هم پاشیده است، روزی از نیل تا فرات حرفم می‌زد و امروز در حفظ موجودیت خود گرفتار شده و از هر حربه‌ای استفاده می‌کند تا شاید به طول عمر کوتاه نجسش اضافه کند.

مشاور رییس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه در فضای رسانه و مجازی از این سوال‌ها ممکن است مطرح شود، گفت: حق و باطل همراه هم در حرکت هستند و زمانی ارزش پیدا می کنید که جایگاه خود را در جبهه حق پیدا و با آن عمل کنید.

سردار آبنوش اضافه کرد: آن خوش خیال‌هایی که از ترس و زبونی می‌گویند اینقدر دشمن دشمن نکنیم، تمام بیاناتشان ریشه در خودباختگی و ترس دارد.

مشاور رییس سازمان بسیج کشور متذکر شد: باید در مقابل دشمن با منطق قدرت گام برداشت، همچنانکه پیامبر (ص) در قالب حکومت اصحاب قدرت را ساماندهی کرد و وقتی به منطق قدرت مجهز شد، توانست اسلام را برای ما به ارمغان برساند و گرنه به سرنوشت ادیان دیگر محکوم بودیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi