شناسه خبر : 99246
شنبه 19 فروردين 1402 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثار شهیدان است

فاش نیوز - دریادار تنگسیری با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارند که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز، مستقل و قوی است و این، مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست.

 

سردار تنگسیریبه گزارش دفاع‌پرس، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهیدان «سعید و محمد طوقانی» با خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تنگسیری در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزنده خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: ما امروز برای ادای احترام و تجلیل از مادری صبور، عزیز و نمونه به زیارت شما آمده‌ایم تا روحیه معنوی و انقلابی خود را تقویت کنیم و اعتقاد داریم که مادران شهدا، مادران همه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند؛ ما خود را فرزندان شما می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا به شایستگی، فرزند خوبی برای شما باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ارج و منزلت والدین شهدا، گفت: خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگران، سند عزت و اعتبار اقتدار ایران اسلامی هستند. والدین شهدا به‌ویژه مادران گران‌قدر در نزد پروردگار عالم، از جایگاه و منزلتی خاص و شایسته برخوردار هستند و این موهبت و نعمتی است که خداوند به‌واسطه قداست خون مطهر شهید به والدین آن‌ها عطا می‌فرماید.

وی با اشاره به رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: مادران شهدا و ایثارگران از جمله مادر عزیز شهیدان طوقانی به واسطه صبوری و حلم مومنانه‌ای که به‌واسطه شهادت و ایثارگری فرزندانشان متحمل شدند، برای زنان این مرز و بوم الگو و نمونه هستند. خانواده‌های معظم شهدا همچون چراغی نورافزا دائماً در محلات، روستا‌ها و شهر‌ها مسیر انقلاب را نورافشانی و هدایت‌گری می‌کنند.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه ملت ما مدیون شهدا و مادران عزیز شهدا هستند، گفت: تربیت دینی و صحیح شما مادران موجب شد فرزندان شما راهی را انتخاب کنند که مایه عزت‌مندی و افتخارآفرینی کشور شوند. شهدا با مجاهدت مخلصانه مدال پر افتخار غرور ملی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشورمان امروز، مستقل و قوی است و این مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست و ما موظفیم در مقابل این نامداران و اسطوره‌های پهلوانی سر تعظیم فرود آوریم. ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارند که مسیر شهدا متوقف شود. ما تا آخرین نفس می‌ایستیم و راه شهیدان را ادامه می‌دهیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منافع مردم عزیزمان دفاع می‌کنیم.

در این دیدار، مادر شهیدان طوقانی سجایای اخلاقی، سبک زندگی، حسن رفتار و فعالیت‌های شایسته فرزندان شهیدش در عرصه کار، ورزش و زندگی را تشریح کرد.

بنابراین گزارش، شهیدان سعید و محمد طوقانی در سال‌های ۶۲ و ۶۳ در عملیات‌های بدر و والفجر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi