شناسه خبر : 99422
پنجشنبه 07 ارديبهشت 1402 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار؛

اگر خیرین کمک نکنند، چرخ این چرخه عاشقانه نمی چرخد!

چندین سال است که جانبازان با انواع مجروحیت ها، در قالب یک گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به فعالیت های عامه المنفعه در استان های محروم جنوب کشور می پردازند.

فاش نیوز- چندین سال است که جانبازان و ایثارگران و رزمندگان با انواع مجروحیت ها و محدودیت ها، در قالب یک گروه جهادی با عنوان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به فعالیت های عامه المنفعه در استان های محروم جنوب کشور می پردازند.

 این گروه جهادی که به همراه شمار زیادی از جانبازان و ایثارگران باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس شرق تهران در مناطق حاشیه ای، کوه نشین و روستاهای دورافتاده استان سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند، در یکی از فعالیت های اخیر خود درحال ساخت مدرسه ای 6 کلاسه برای ۱۲۰ دانش آموز محروم روستای حمزه گل شهرستان نیک‌شهر استان سیستان و بلوچستان هستند که دارای هزینه های بسیار بالایی ست و همچون همیشه نیازمند کمک های خیرخواهانه و خوش قلبی های خیرخواهان میهن دوست و مردم دوست می باشد.

به علاوه همچنان تعدادی از بیماران محروم و صعب العلاج نیز برای درمان و ادامه درمان به تهران منتقل شده و با انجام پیگیری ها و آزمایشات و عمل های جراحی نیاز به پرداخت هزینه های درمان دارند.

این گروه همچنان به بارش عشق از دستان خیرخواه آنان که دغدغه هموطن خود را دارند، نیازمندند:


https://www.instagram.com/p/CebRkUqAVPl/?igshid=MDJmNzVkMjY

 

**********************************

از نیکوکاران عزیز دعوت می‌کنیم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده
و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

جانبازان گروه جهادی‌ حاج‌احمد‌ متوسلیان‌ و‌ باشگاه‌ ستارگان‌ ایثار تضمین می‌کنند که وجوه واریزی شما برای معلولین و محرومین استان سیستان و بلوچستان هزینه شود.

 

در تصاویر زیر که از سوی مسئول اجرایی گروه جهادی، جانباز اکبر حسین زاده ارسال شده است، لیستی از اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی و ایثارگران خیرخواه به صورت مختصر آمده است.

 

گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi