شناسه خبر : 99509
سه شنبه 29 فروردين 1402 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انعقاد قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون

فاش نیوز - قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون به منظور اعطای تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران به امضا رسید.
 
انعقاد قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون

به گزارش «ایثار»، علیرضا محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نشست انعقاد این قرارداد همکاری به برخی از مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران پرداخت و گفت: باید در سال «مهار تورم و رشد تولید» تلاش کنیم از ظرفیت بانک‌های عامل جهت ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی و همچنین افزایش و رشد تولید واحدهای تولیدی در سطح کشور بهره‌برداری شود.
محمدی افزود: ایثارگران که همیشه در صحنه‌های مختلف در خط مقدم بوده‌اند اینک نیز می‌توانند در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، خدماتی و مشاغل خانگی با ایجاد یا توسعه طرح‌ها و کسب و کارهای کوچک، متوسط و کلان در ثروت آفرینی، رشد تولید و ایجاد اشتغال مؤثر باشند.
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بیان اینکه در سال گذشته ازمحل تبصره ۱۶ منابع برای بانک توسعه تعاون لحاظ نشده بود، گفت: امیدواریم از منابع این تفاهم و همچنین صندوق توسعه ملی کارنامه قابل قبولی در مورد اعطای تسهیلات کارآفرینی به دست آید، در این زمینه تعداد متقاضیان در رسته‌های مختلف معرفی شده به بانک توسعه تعاون تعداد ۱۷۲ نفر است.
گفتنی است، در این نشست مقرر شد با تفویض اختیار لازم به استان‌ها، تسهیل در فرایند اعطای تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه ایثارگری، ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب به متقاضیان حائز شرایط با تلاش عوامل اجرایی زیربط در شعب استانی و شهرستانی و استفاده از ظرفیت قرارداد همکاری فی‌مابین زمینه بهره‌مندی جامعه ایثارگری در اقصی نقاط کشور فراهم شود.
محمدی مدیر اعتباری و کلانتری مدیر بازاریابی و تجهیز منابع بانک توسعه تعاون در این نشست حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi