شناسه خبر : 99672
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان والامقام «عبدی» به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - مرحوم مغفور «حاج فرج‌اله عبدی» پدر شهیدان والامقام «علیشاد و سیف‌اله عبدی» از شهدای استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان والامقام «عبدی» به فرزندان شهیدش پیوست
به گزارش «ایثار»، مرحوم مغفور «حاج فرج‌اله عبدی» پدر شهیدان والامقام «علیشاد و سیف‌اله عبدی» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش روز دوشنبه چهارم اردیبهشت 1402 به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.
پیکر پاک این پدر شهیدان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهبهان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت در بهشت رضوان شهرستان بهبهان به خاک سپرده شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.
گفتنی است شهید علیشاد عبدی سوم دی ماه 1340 در شهرستان بهبهان به دنیا آمد و در هشتم اسفند 1362 در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید. 
شهید سیف‌اله عبدی نهم فروردین 1346 در شهرستان بهبهان به دنیا آمد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در هشتم اسفند 1362 در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه به فیض شهادت نائل آمد. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi