شناسه خبر : 99699
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چاپ «جاودانه‌ها» بعد از کنگره شهدای استان همدان ادامه داشته باشد

فاش نیوز - «حسام» گفت: «جاودانه‌ها» بعد از کنگره دوم شهدای استان همدان تمام نشود و چاپ این ماهنامه باید استمرار و ادامه داشته باشد تا بعدها به خاطر وقفه و تاخیر آن تاسف نخوریم.
 

چاپ «جاودانه‌ها» بعد از کنگره شهدای استان همدان ادامه داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه «جاودانه‌ها» با موضوع اخبار کنگره، معرفی شهدا و هشت هزار شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

«حمید حسام» نویسنده حوزه ادبیات پایداری در این  مراسم اظهار داشت: جاودانه‌ها یک تلاش موثری همراه با نگاهی مملو از عشق به فرهنگ ایثار و شهادت در بین اعضای تحریریه است که این عشق و علاقه باعث برکت کار شده است.

وی افزود: همه کسانی که بعدها نویسنده شدند نقطه شروع و جنبش قلم آنان از جاودانه‌ها بود این نشان می‌دهد که این زمینه را فراهم می‌کند که کسانی که اهل قلم هستند بک نگاه موضوعی به دفاع مقدس داشته باشند.

این نویسنده حوزه ادبیات پایداری با بیان اینکه، جاودانه‌ها بعد از کنگره دوم تمام نشود، تصریح کرد: چاپ این ماهنامه باید استمرار و ادامه داشته باشد تا بعدها به خاطر وقفه و تاخیر آن تاسف نخوریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi