شناسه خبر : 99745
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو جانباز۷۰ درصددر استان قم و استان کرمانشاه آسمانی شدند

جانباز ۷۰ درصد شهید "حمیدرضا طاهریان" از شهرستان صحنه در استان کرمانشاه و جانباز ۷۰ درصد "حسن کریمی "از استان قم واز یادگار دوران دفاع مقدس بعد از سالها تحمل رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک گفتند و به شهدت رسیدند.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد شهید «حمیدرضا طاهریان» از استان کرمانشاه به همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «حمیدرضا طاهریان» به همرزمان شهیدش پیوست

 به گزارش «ایثار»، جانباز گرانقدر 70 درصد شهید والامقام حمیدرضا طاهریان در شهرستان صحنه به همرزمان شهیدش پیوست.
 مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، حجت‌الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه، غلامرضا شهبازی فرماندار، رحیم گلی معاون تعاون بنیاد استان، حسن اکبری رئیس بنیاد صحنه، مسئولان و مدیران اداری، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد و پیکر این شهید گرانقدر در جوار همرزمانش در گلزار مطهر شـهدای شهر صحنه در استان کرمانشاه به خاک سپرده شد.
 شهید گرانقدر طاهریان در سال 61 به عنوان تخریب‌چی و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام مأموریت در مناطق عملیاتی جنوب بر اثر برخورد با مین رژیم بعث عراق از ناحیه چشم و شکم مجروح و به درجه جانبازی نائل شده و در نهایت پس از 41 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

**

در خبری دیگر، جانباز ۷۰ درصد «حسن کریمی» از استان قم و یادگار دوران دفاع مقدس بعد از سالها تحمل رنج مجروحیت صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

 
جانباز سرافراز 70 درصد «حسن کریمی» به خیل شهدا پیوست

به گزارش ایثار، «حسن کریمی» متولد خرداد سال 1339 بود. وی در آبان ماه سال 1358 از طریق سپاه عازم جبهه‌ها شد و در شهریور سال 1360 در آبادان بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پا دچار مجروحیت و قطع عضو شد و به درجه جانبازی نایل آمد. 
وی در این 42 سال بر رنج مجروحیت صبوری کرد و با اخلاقی نیکو و حسنه تندیس صبر، ایثار و مقاومت بود. 
این جانباز سرافراز که روز گذشته در بیمارستان گلپایگانی قم بستری شد، صبح امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این جانباز شهید روز جمعه ساعت ۱۰ صبح بعد از تشییع از مسجد جامع تا بهشت زینبیه روستای راهجرد در جوار گلزار شهدای این روستای استان قم آرام خواهد گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi