شناسه خبر : 99803
یکشنبه 10 ارديبهشت 1402 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترویج فرهنگ شهادت موجب تربیت بندگان صالح می‌شود

فاش نیوز - حجت‌الاسلام« ابراهیمی» گفت: ترویج فرهنگ شهادت موجب تربیت و پیدایش بندگان صالح و شایسته‌ای می‌شود که تمام توجه‌شان به خداوند متعال است و جز رضای الهی گام برنمی‌دارند.

 

ترویج فرهنگ شهادت موجب تربیت بندگان صالح و شایسته‌ای می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سیّد امیر ابراهیمی» مسئول مشارکت روحانیت دفاع مقدس لرستان امروز(شنبه) در دیدار با «جلال قربانی» مدیری تولید رادیو استان لرستان از پخش 53 کلیپ 3 دقیقه ای در مورد شهدای روحانی استان لرستان از رادیو لرستان خبر داد و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) یکی از گویاترین و عمیق‌ترین تعاریف را در مورد شهادت دارند: «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن راه شهدا زنده نگهداشتن مردانگی و ایثار است، گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی افزون بر حفظ دین و احیای ارزش‌های اسلامی است.

 حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ترویج فرهنگ شهادت موجب تربیت و پیدایش بندگان صالح و شایسته‌ای می‌شود که تمام توجه‌شان به خداوند متعال است و جز رضای الهی گام برنمی‌دارند.

مسئول مشارکت روحانیت دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه شناخت الگوهای گذشته جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت به سزایی برخوردار است، خاطر نشان کرد:  نسل جدید باید بداند آسایش و امنیت امروز او مرهون چه ایثارگریها ، فداکاریها و شهادت ها است.

وی گفت: ایثارو شهادتی که در قرآن و لسان اهل بیت (ع) گزینش مرگ متکی بر شناخت و بر مبنای اختیار در مبارزه علیه موانع تکامل بشری است که شهید و ایثارگر با شعور آن را انتخاب می‌کند و روحیات یک ملت را تضمین می‌نماید  زیرا شهادت مکتب سازنده ای است که شگرف ترین اثرات بر آن مرتبت است از این رو صدا و سیما میتواند بهترین تریبون برای ترویج ایثار و شهادت باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi