شناسه خبر : 99947
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تذکر به «رئیسی» درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مسکن ایثارگران

تذکر به «رئیسی» درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مسکن ایثارگران

فاش نیوز - عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده زابل به رئیس‌جمهور درباره تسریع در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، معیشت، مسکن و درمان ایثارگران را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 17 اردیبهشت ماه) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به‌شرح زیر قرائت کرد:

ـ تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف بخشداران حوزه انتخابیه، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در صدور مجوز ماده 23 کمربندی حلقه دوم شهر شیراز، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در ارسال لایحه اصلاح قانون سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی.
ـ تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت دستور تشکیل جلسه شورای‌عالی مناطق آزاد و تعیین تکلیف سرمایه‌گذاران.
ـ تذکر محمدعلی محسنی بندپی نماینده چالوس به وزیر ورزش و جوانان: لزوم بازنگری در اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی.
ـ تذکر علیرضا نظری نماینده خمین و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت حل مشکل آنتن‌دهی و پوشش اینترنت در شهرستان خمین و روستاهای تابع، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم رعایت عدالت در حمایت‌های مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نقاط مختلف کشور.
ـ تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در مشخص کردن وضعیت افزایش حقوق کارگران، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تأمین منابع مورد نیاز برای قرار چاه‌های کشاورزی با شروع فصل کشاورزی، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت بازار ارز و طلا و حل مشکلات ناشی از نوسانات ارزی، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم تحقق ارائه خدمات تلفن ثابت به روستاهای شهرستان رشت.
ـ تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم جلوگیری از دریافت مبلغ اضافه از سفر حج زائران سال 99، همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم پرداخت حداقل مبلغ یک همت از محل مطالعات علوم پزشکی اصفهان توسط سازمان تأمین اجتماعی.
ـ تذکر ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم رسیدگی به سوءمدیریت در ایجاد، نگهداری، بهره‌برداری، توسعه شبکه‌های مادر پستی و مخابراتی.
ـ تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم برنامه‌ریزی در اقتصاد دریاپایه در استان مازندران، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقاء راه‌های ارتباطی استان مازندران با کشورهای همسایه دریای خزر.
ـ تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: لزوم انجام اقدام مناسب و مؤثر برای مهار گرانی کمرشکن و همچنین گرانی خرید و اجاره مسکن.
ـ تذکر زهره الهیان نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر اطلاعات: لزوم پاسخگویی در خصوص دلیل تأخیر در شناسایی و کشف جرم در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان مدارس.
ـ تذکر زهره الهیان به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم پاسخگویی در دلایل تأخیر شناسایی و تعیین منشأ گاز استنشاق‌شده عامل مسمومیت دانش‌آموزان، همچنین تذکر به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم پاسخگویی در خصوص دلایل تأخیر در شناسایی و کشف مجرم در خصوص موضوع مسمومیت دانش‌آموزان مدارس و حوادث اخیر کشور.
ـ تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و جمعی از نمایندگان به وزرای راه و شهرسازی، صمت: ضرورت تسریع در حل مشکل مالکان تریلی کشنده هیوندا، همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت واگذاری زمین روستایی به‌قیمت پایین‌تر از شهرها در طرح اقدام ملی مسکن، همچنین تذکر به وزرای اقتصاد و کشور: لزوم حل مشکل عاملیت شهرداری‌ها در انتشار اوراق مالی اسلامی حمل‌ونقل و بافت‌های فرسوده شهری.
ـ تذکر علی‌اکبر کریمی نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی سریع به افت کیفیت آب شرب کلان‌شهر اراک.
ـ تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به وزیر راه و شهرسازی: لزوم بررسی احداث راه‌های ارتباطی با توجه به عمر پروژه‌های زیرساختی در استان مازندران.
ـ تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رعایت عدالت در توزیع منابع و امکانات بهداشتی و درمانی خصوصاً در استان گیلان.
ـ تذکر احمد محرم‌زاده یخفروزان نماینده اهر به وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و کشور: لزوم مشخص کردن چگونگی مسمومیت دانش‌آموزان دختر.
ـ تذکر نماینده ارومیه به‌همراه جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تکمیل ایستگاه راه‌آهن ترکمنچای از توابع شهرستان میانه در مسیر ریلی میانه به تبریز.
ـ تذکر سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا، همچنین تذکر به وزیر بهداشت و درمان: لزوم رسیدگی به گرانی خدمات دندانپزشکی.
ـ تذکر غلامرضا مرحبا نماینده آستارا به وزیر راه و شهرسازی: لزوم حل ترافیک تریلرها در شهرستان آستارا و ضرورت استفاده از زیرساخت‌های بندر و حمل ونقل ریلی برای حمل بار.
ـ تذکر علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم افزایش نظارت بر بازار با توجه به نوسان نرخ ارز.
ـ تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی به‌همراه 37 نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری درخصوص لزوم تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان آزمون دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه
ـ تذکر علی‌اصغر عنابستانی به‌همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم بازگشایی فرودگاه سبزوار
ـ تذکر حسن نوروزی به‌همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص بازسازی بزرگراه تهران ـ ساوه، تذکر وی به‌همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تجمیع گمرکات استان تهران در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)
ـ تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به‌همراه 43 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم تسریع در اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری یا تاکسی‌های فرسوده،  همچنین تذکر این نماینده به وزیر امور اقتصاد و دارایی؛ لزوم ایجاد شعبه بانک مسکن در شهر گز شهرستان برخوار.
ـ تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به‌همراه 29 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر نفت؛ ضرورت چاره‌اندیشی برای کاهش قیمت گاز در بخش‌های سردسیر فاقد ایستگاه هواشناسی، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 16 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر نفت در خصوص خط انتقال فرآورده از هرمزگان، مهرآوران به فسا و شیراز، همچنین تذکر این نماینده به‌همراه 14 نفر از نمایندگان به وزرای دادگستری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کشور در خصوص ضرورت تسریع در تعیین تکلیف ادامه کار هتل آسمان شیراز.
ـ تذکر سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان به وزیر بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی؛ در خصوص تسریع در پرداخت حقوق پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آبادان.
ـ تذکر معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ در خصوص ضرورت ایجاد بیمارستان‌های محلی در شهرستان‌های قصرقند، دشتیاری و زرآباد، همچنین تذکر این نماینده به وزیر کشور در خصوص ضرورت ارتقاء تقسیمات کشوری در جنوب استان سیستان و بلوچستان و ارتقاء دهستان‌های چاهان و هیچان به بخش.
ـ تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به‌همراه 36 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ در خصوص عدم همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره).
ـ تذکر مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران به‌همراه 30 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ در خصوص لزوم رسیدگی به شرایط نامطلوب مدیریت سهام عدالت منتخب سازمان خصوصی‌سازی در پالایشگاه نفت تهران.
ـ تذکر حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور؛ در خصوص تسریع در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، معیشت، مسکن و درمان ایثارگران.

 

اینستاگرام
پشت گو انداختن کار خوبی نیست جناب دکتر مخبر این قشر یک ضریب اطمینان بودند و هستند در ارا انتخاباتی شما و رییس جمهوری رییسی. ضعیف کشی میکنید جانب کسانی را نگیر که رای ووو نداده اند جا زده اتد خودشان را کسانی که در موقعیت های حساس شما را تنها بگذارند.کارشات را درست کن اینها ولی نعمت شما هستند.مطابق با قانون مصوبه.حداقل حقوق یک کارمند دولت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi