شناسه خبر : 100007
پنجشنبه 21 ارديبهشت 1402 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها به دیدارهمکاران ایثارگرش در استان مرکزی رفت

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و هم اندیشی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران فرودگاه؛ تجلیل ازسرکار خانم الهه خانی، جانباز وقایع سال گذشته و از همکاران پلیس فرودگاه؛ تقدیر از رزمنده مدافع حرم، سیدمحمد میرمحمدی، فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه شهدای اراک؛ دیدار با خانواده شهید...

فاش نیوز - مشاور شرکت فرودگاه ها در امور ایثارگران طی سفری دوروزه به استان مرکزی، با همکاران ایثارگر فرودگاه شهدای اراک دیدار و گفت وگو کرد.

بر پایه گزارش رسیده، رضا علامه‌زاده در راستای سیاستگذاری های انجام شده در حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و در هفتمین سفر استانی، در بدو ورود به شهرستان اراک، به همراه مدیر و مسئولان فرودگاه شهدای اراک، فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی، فرماندهی پلیس فرودگاه و جمعی ازمسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای این شهر، با عطرافشانی، نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

از دیگر برنامه های این سفر دو روزه، می توان به، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و هم اندیشی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران فرودگاه؛ تجلیل ازسرکار خانم الهه خانی، جانباز وقایع سال گذشته و از همکاران پلیس فرودگاه؛ تقدیر از رزمنده مدافع حرم، سیدمحمد میرمحمدی، فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه شهدای اراک؛ دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، شهید علی شاه‌محمدی؛ تقدیر از مدیریت فرودگاه به دلیل توجه و تکریم ایثارگران؛ حضور در منزل خانواده معزز سه همکار شهید؛ شهیدان کاظمی، اسماعیلی و میرزایی؛ برگزاری جلسه با مشاور ایثارگران استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حضور در روستای شانق اراک و دیدار با خانواده شهید جمال اسمعیلی نام برد.

حسین‌نسب، مدیر فرودگاه شهدای اراک انجام ده برنامه فشرده در این سفر دو روزه را نشان از عزم و اراده جدی مدیر عامل محترم شرکت، مبنی بر تکریم و تعظیم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات آنان قلمداد و این سفر را نقطه عطفی در این فرودگاه برشمرد.

علامه زاده تکمیل سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران معزز فرودگاه ها حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری را از برنامه های مهم خود عنوان کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi