شناسه خبر : 100048
شنبه 23 ارديبهشت 1402 , 18:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوراخ نبود!

فاش نیوز - گفت: هفته‌نامه اکونومیست اعلام کرده است که در زمستان سال گذشته ۶۸هزار نفر در اروپا به علت گرانی سوخت و ناتوانی از تهیه آن دچار سرمازدگی شدید شده و جان باخته‌اند.

گفتم: یادت هست، وقتی کیهان به کشورهای اروپایی اعتراض می‌کرد که چرا به خاطر تبعیت از آمریکا، روسیه را تحریم کرده‌اید که با تحریم سوخت از جانب روسیه رو‌به‌رو شوید و در نتیجه مردم خود را با زمستان سخت رو‌به‌رو ساخته‌اید؟

روزنامه‌های زنجیره‌ای چه قشقرقی راه ‌انداخته و می‌نوشتند زمستان سختی در میان نیست! این ادعا ساخته و پرداخته کیهان است!
گفت: ‌ای عوام! آیا می‌توانی فقط یک نمونه از مواضع زنجیره‌ای‌ها و مدعیان اصلاحات را نشان بدهی که با مواضع آمریکا و اسرائیل کمترین تفاوتی داشته باشد؟!
گفتم: ولی همان موقع داد مردم اروپا به آسمان بلند شده بود و از زمستان سخت می‌نالیدند.
گفت: زنجیره‌ای‌ها به مردم اروپا کاری ندارند! ماموریت آنها حمایت از دیدگاه آمریکا و اسرائیل بود و باید سختی‌ها و رنج‌های مردم اروپا را وارونه نشان می‌دادند و حالا هم کشته شدن ۶۸ هزار انسان بی‌گناه در اروپا را ماست‌مالی می‌کنند!
گفتم: یارو با آدرس غلط، انسان از همه جا بی‌خبری را به درون چاه ‌انداخته و کشته بود. وقتی به او اعتراض کردند، گفت؛ اتفاقاً خیلی هم ‌شانس آورده که اولاً ته چاه سوراخ نبوده! و ثانیاً فقط مُرده ولی دست و پایش سالم است و نشکسته!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi