شناسه خبر : 100143
شنبه 27 خرداد 1402 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نخستین نشست کمیته مشورتی ایثارگران شرکت فرودگاه ها

استفاده از نظرات مشورتی اعضا و بهره‌مندی از ظرفیت های قانونی برای ارتقاء خدمت رسانی به همکاران ایثارگر و خانواده آنان...

فاش نیوز - اولین جلسه کمیته مشورتی ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، باحضور جمعی از همکاران در دفتر امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در راستای اجرای تکالیف قانونی، و بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اولین جلسه کمیته مشورتی ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، باحضور جمعی از همکاران در دفتر امور ایثارگران برگزار گردید.

بر پایه این گزارش، از مهمترین اهداف این کمیته که یکی از الزامات قانونی می باشد، می توان به استفاده از نظرات مشورتی اعضا و بهره‌مندی از ظرفیت های قانونی برای ارتقاء خدمت رسانی به همکاران ایثارگر و خانواده آنان نام برد.

پس از بیان نقطه نظرات اعضا، رضا علامه زاده، مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور طی سخنانی، یکی دیگر از اهداف و برنامه های این کمیته را تشکیل چند کارگروه برای خدمت رسانی و تکریم هرچه بهتر خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حوزه فرهنگی و رفاهی عنوان کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi