شناسه خبر : 100161
پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 , 19:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدیدنظردریافت حق پرستاری ایثارگران شهرستان‌های استان تهران

فاش نیوز - خبرگزاری آریا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر به‌روز‌رسانی اطلاعات هویتی و خدمتی ایثارگران در سامانه سجایای بنیاد گفت: با توجه به افزایش سن والدین شهدا و جانبازان و همچنین تشدید بیماری‌های احتمالی، پرداخت حق پرستاری به جامعه هدف مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار گیرد.
به گزارش «ایثار شهرستان ها»، عباسعلی رضایی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و جانبازان اظهار داشت: شناسایی نقاط ظعف و قوت در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران باید شناسایی و در راستای بهبود فرایند خدمت‌رسانی به خاندان شهدا و ایثارگران گام برداریم.
وی ارائه خدمات درمانی و سلامت‌محور به والدین شهدا و جانبازان را مبتنی بر شرایط سنی و نوع بیماری آن‌ها برشمرد و افزود: در حال حاضر قالب والدین شهدا در سنین کهنسالی قرار دارند و رویکرد ارائه خدمات بهداشتی باید تحول‌محور و در راستای تسهیل امور مربوط به ایثارگران باشد.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از چهار هزار و 300 نفر از ایثارگران استان تهران مورد معاینه پزشک پابش سلامت قرار گرفتند، افزود: پزشک پایش سلامت در شهرستان‌های استان تهران باید به‌صورت مستمر سلامت ایثارگران را مورد پایش قرار دهد و رؤسای بنیاد در شهرستان‌های استان تهران گزارش آن را به صورت ماهانه در سامانه سجایا ثبت کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر به‌روز‌رسانی اطلاعات هویتی و خدمتی ایثارگران در سامانه سجایای بنیاد گفت: با توجه به افزایش سن والدین شهدا و جانبازان و همچنین تشدیدبیماری‌های احتمالی، پرداخت حق پرستاری به جامعه هدف مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار گیرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi