شناسه خبر : 100188
شنبه 30 ارديبهشت 1402 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«روحیه خرمشهری»، کلید گشایش‌ها و رفع مشکلات داخلی و خارجی کشور

فاش نیوز - مبارزه جدی دولت با مافیا در همه حوزه‌های اقتصادی کشور از جنس همان مبارزه ای است که فرزندان این ملت در خرمشهر با ارتش بعثی داشتند، از این‌رو امروزه با همان روحیه که با اندک صداقت و تلاشی قابل بازیابی و انتقال به نسل جوان است، اقتصاد کشور نیز می‌تواند از دست مافیا و دلالان بی‌انصاف خارج شده و عدالت اجتماعی و اقتصادی بیش از قبل در جامعه محقق شود.

 
دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ هر سال به خرداد که نزدیک می‌شویم یکی از بزرگ‌ترین خاطرات ملت ایران همراه با تلخ و شیرین‌هایش زنده می‌شود، خاطره‌ای که شاید درآن برهه برای همه مطلقا تلخی و نگرانی به همراه داشت اما برای رشیدمردان اسلام امیدواری را برای بازپس‌گیری شهر افزون بر نگرانی‌ها دل دل خود جا داده بود.

امیدواری رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر آن هم از دست ارتش تا دندان مسلح بعثی خود یک درس هفتاد من کاغذ است که اگر امروز مورد توجه مسئولان و مردم به صورت همزمان قرار گیرد، می‌تواند مانند اکسیری قوی مس تهدیدها و سختی‌ها را به طلای فرصت‌ها و راحتی‌ها بدل کند.

بدرستی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان چند سال قبل خود در بیانی فرمودند که «خرمشهر‌ها در پیش است»، این کلام در همان بیان اول چونان برقی که آدمی را تکان می‌دهد، روح بسیاری از جوانان و مسئولان را تکان داد تا بدانند در دل آن هممه محاصره و دشمنی روزافزون داخلی و خارجی گشایش‌هایی در راه است که کلیدش به دست خود مردم و مسئولان خواهد بود.

امروز که به مدد دولتمردان و همراهی بی‌دریغ قاطبه ملت با طرح‌ها و اصلاحات دولت برای اصلاح ساختاری و ریشه‌ای اقتصاد کشور بیشترین میزان فروش نفت را شاهد بوده و مسیر کشور در تعامل با کشورهای همسایه و سایر قدرت‌های جهانی با همدلی و تفاهم در پیش است، سبب شده تا به زعم کارشناسان داخلی و خارجی گشایش‌های بسیاری از دل تحریم‌ها و دشمنی‌های غرب برای کشور رخ دهد که این خود از برکات همدلی مردم و مسئولان است؛ لذا طبق همان روحیه خرمشهری که همه با همدلی، رشادت و ایثار در پی آزادسازی شهر خرمشهر برآمدند، اکنون نیز با همان روحیه و البته تلاش مضاعف دولتمردان ثمرات آن گشایش‌های اقتصادی و تلاش‌های بی‌وقفه باید بر سر سفره مردم نمایان شود تا خستگی سال‌ها رنج و عذاب از تن مردم به در آید.

مبارزه جدی، بی تعارف و دقیق دولت با مافیا در همه حوزه های اقتصادی کشور از جنس همان مبارزه ای است که فرزندان این ملت در خرمشهر با ارتش بعثی داشتند و توانستند آنان را که آمده بودند، بمانند، از کشور بیرون کنند و قدرت اراده خود را به رخ تاریخ بکشند. از این‌رو امروزه با همان روحیه که با اندک صداقت و تلاشی قابل بازیابی و انتقال به نسل جوان است، اقتصاد کشور نیز می‌تواند از دست مافیا و دلالان بی‌انصاف خارج شده و عدالت اجتماعی و اقتصادی بیش از قبل در جامعه محقق شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi