شناسه خبر : 100244
یکشنبه 31 ارديبهشت 1402 , 16:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید فارس با ایثارگران استان

فاش نیوز - سردار «بیانی» در دیداری چهره به چهره با ۳۴ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان فارس دیدار کرد.

 

دیدار مدیرکل بنیاد شهید فارس با ایثارگران استانبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در دیداری چهره به چهره با ۳۴ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان فارس دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین با خانواده معظم شهیدان مجتبی قطبی، محمود حسن‌زاده، عبدالمجید قرائتی جهرمی و جانباز ۷۰ درصد نخاعی مرادقلی دهقان دیدار و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری و بررسی کرد.

در حاشیه برخی از دیدارهای امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، سردار محمد نبی رودکی فرمانده سپاه فجر فارس در دوران جنگ تحمیلی و همچنین سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکرعملیاتی۱۹فجر وی را همراهی کردند.

جانبازان و ایثارگران گرانقدر نیز در این دیدارها به بیان مشکلات و مسایل مربوط به خود و خانواده‌ خود پرداخته و بر عهد خود و همبستگی و وفاداری به آرمانهای انقلاب تاکید کردند.

ابراهیم بیانی از ابتدای امسال تاکنون مجموعا با ۱۷۰ ایثارگر استان دیدار چهره به چهره داشته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi