شناسه خبر : 100384
پنجشنبه 04 خرداد 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو...

یک اقدام قابل تقدیر از مسئولان بنیاد مرکز

بنده از جانبازانی بودم که تا سال ۹۴ علیرغم وجود مدارک کامل قانونی، پرونده ام به علت خصومت شخصی معاون بنیاد در شهرستان مسکوت مانده بود و از هرگونه خدماتی محروم بودم؛ اما از زمانی که...

فاش نیوز - سلام؛ همانگونه که می دانیم برخی مسئولان با ایثارگران خصومت دارند و به طور علنی حقوق قانونی ایشان را ضایع می کنند و هیچ کس پاسخگو نیست. طبق معمول مراجع قانونی هر شکایتی را به همان دستگاه متشاکی عودت می دهند؛ که معمولا برای شاکی مشکلاتی ایجاد می کنند.

طبق مصوبه شورای عالی کار کشور، در هر کارگاه یا ارگانی که بیش از 50 نفر پرسنل قراردادی داشته باشند، لازم است طرح طبق بندی مشاغل را اجرا کنند؛ به این معنی که برای طرف قرارداد پست سازمانی و سنوات ایجاد می شود؛ که به عبارتی شباهت به پیمانی یا رسمی کارگری دارد. به این ترتیب چنانچه خود ایثارگر هم نباشند نیز هیچگونه نیازی به قوانینی نیست که عده ای در آن اخلال و خصومت کنند.

سال 94 در قانون پیش‌بینی شده بود که فرزندان ایثارگران استخدام رسمی شوند. متاسفانه فرزند بنده را که کارشناس ارشد بود قبول نکردند؛ اما فامیل خودشان را با دیپلم استخدام کردند؛ در حالی که هیچگونه محدودیت ظرفیت نیز وجود نداشت.

بنابراین در ارتباط با نیروهای انقلابی همیشه کارشکنی و ظلم وجود داشته و هیچ کاری از نیروهای انقلابی برای احقاق حقوق از پیش نمی رود. اینها بزرگترین خسارت به نظام اسلامی است که هرگز جبران نخواهد شد و گاهی موجب ریزش نیروهای انقلابی می گردد.

در حقیقت از بی توجهی برخی مسئولان انقلابی رنج می کشیم که با اطلاع از اینگونه قضایای خصمانه و ظالمانه بر علیه نیروهای انقلابی، دست روی دست گذاشته اند و فقط وعده می دهند.

بنده از جانبازانی بودم که تا سال 94 علیرغم وجود مدارک کامل قانونی، پرونده ام به علت خصومت شخصی معاون بنیاد در شهرستان مسکوت مانده بود و از هرگونه خدماتی محروم بودم؛ اما از زمانی که با کمک و توسط فاش نیوز مدارکم را به بنیاد مرکز تحویل دادم و پرونده به کمیسیون پزشکی ارجاع شد، شرایط زندگی ام تغییر کرد و توانستم ادامه تحصیل بدهم. امسال در مرحله اول آزمون دکتری قبول شده ام که از این بابت و به خاطر به جریان انداختن پرونده ام و صدور دستور قاطع بنیاد مرکز بارها از فاش نیوز و مسئولان بنیاد مرکز خالصانه تشکر می کنم و همیشه دعاگوی ایشان هستیم.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
هرکس هر چی که میگه ،،، درست میگه...
کارکنان دولت در ادارات، مالک اداره شدن!!!
فکر میکنن ارث باباشونه...
چه فسادهایی در ادارات دیدیم!
کارکنان ادارات در همه حوزه ها، اعم از قضایی، دولتی و...
باعث فرسوده شدن نامرئی و پنهانی نظام شده اند!!!
از ما گفتن بود...
حال خود دانید.
اگر که حکومت و قدرت و در قدرت ماندن براتون مهمه که بترسید.
و...
از خود ماست برماست!
باسم ایثارگری مدیر و مسئول میشوند بعد جامعه کلان ایثارگری را فراموششون میشه!
خانه از پای بست ویران است
خواجه در فکر ایوان است
ولی عدم یکپارچگی و یکصدایی و یکدست بودن ایثارگران در مطالبه گری حقوق بسیارشون؛ باعث شده که تک صدایی ها بهیجا نرسد!
ناله اگر ناله من
گوش اگر گوش تو
آنچه نرسد.....؟
لذا باید متحد منسجم برنامه ریزی شده مثل خیلی از صنوف دیگر باشیم ولی ازمان سواستفاده نشه برای مقاصد سیاسیشون که از همین خودی سیاسی خیلی ضربه خورده ایم!
باید اساسنامه و دفتر و دسک و شورا و‌مجلسی برای خودمان داشته باشیم
مث مجلس دانش آموزی
تنها راه اصلاح نظام اداری تنبل و ناکارآمد و فساد اداری همین کاریست که دولت دارد کم کم و با وجود مقاومت و جان کندن بسیاری از بدنه اداری و مسئولان میانی برای حفظ موقعیت های رانتی و فسادزا انجام می دهد، یعنی راه اندازی سامانه های الکترونیکی به هم پیوسته و شفافیت‌زا مثل سامانه واحد تجارت و مجوزها و ثبت اسناد و املاک و بسیاری دیگر که وقتی همگی به هم متصل شوند دیگر همه امکانات و کارها در مقابل دیدگان همگان قرار می گیرد و هر تخلفی هم بشود قابل کشف و اثبات خواهد بود.
خوشبختانه دولت در این زمینه به آرامی در حال پیشروی در زمین رانتخواران است و زمانی می رسد که دیگر کاری از دست باندهای مافیای ساخته نخواهد بود و آن روز با عزم جزم دولت و خصوصا شخص رئیس جمهور دیر نیست. ان‌شاءالله
قابل توجه جامعه کلان عظیم و قدرتمند ایثارگری ایران:
"ستمگران براستی گنهکاران بزرگند. اما ستم‌پذیران چه؟ ستم‌پذیری از دیدگاه اسلام همان اندازه گناه است که ستمگری. ای انسان، تو آزادی، در برابر ستم طبقاتی، ستم گروهی، ستم شخصی، مقاومت کن! تو آزادی. اگر ستم‌پذیر شدی خود را ملامت کن!"
شهید مظلوم آیت الله بهشتی
تکلیف را حضرت آقا برای احقاق حقمان روشن کردن زیربار ذلت نرویم آتش به اختیار دفاع یکدست و باهم برای هم
سلام تو همین بنیاد تهران هم به خاطر خصومت شخصی پرونده ماده ۳۸ یه جانباز رو ۲ سال مسکوت گذاشتن ! و هر وقت مراجعه می‌کرد میگفتن پرونده ات تو بایگانی نیست رفته مرکز !!!!
بعد از ۲ سال پیگیری اون جانباز که الان هم هست، پرونده رو تو کمد اتاق یکی از آقایون پیدا کردن ....
و دیگر هیچ ... خودتون قضاوت کنید !
من هم مثل شما پرونده م بصورت مغرضانه، راکد شده بود!
رفتم بازرسی بنیاد شکایت کردم، مشکل حل شد.
آقای صبری مانع شده بود... (ضد ایثارگر)!!!!!
و کاظمی منطقه 8 بود که تنبیه شد،، از کارمندی رفت نگهبانی منطقه 15
اگر صداتون رو به گوش مقامات بازرسی برسانید، حتمأ رسیدگی و اقدام میشه...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi