شناسه خبر : 100461
یکشنبه 07 خرداد 1402 , 17:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد تهران به شهادت رسید

«صفر امیراحمدی» جانباز ۷۰ درصدتهران شامگاه روز گذشته، شنبه ۶ خردادماه پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جراحت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد «صفر امیراحمدی» صبح امروز یکشنبه 7 خردادماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «صفر امیراحمدی» به یاران شهیدش پیوست
به گزارش «ایثار تهران»، جانباز ۷۰ درصد «صفر امیراحمدی» شامگاه یکشنبه ۶ خردادماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست. پیکر مطهر این جانباز معزز امروز یکشنبه ۷ خرداد ماه در بهشت زهرا(س) تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار همرزمانش آرام می‌گیرد.
این جانباز شهید 2 شهریور ماه سال 1342 در تهران دیده به جهان گشود پس از حضور در جبهه از ناحیه سر و چشم به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و سرانجام شامگاه یکشنبه ۶ خردادماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.
اینستاگرام
امین یا رب عالمین
سلام ببخشید شماره کارگزینی لشکر ۸۴ خرم‌آباد بفرستید ممنون میشم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi