شناسه خبر : 100763
سه شنبه 23 خرداد 1402 , 04:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیاه‌نمایی، حربه دشمن برای گسترش فساد و ناهنجاری

اینگونه ادعاهای عامیانه را به طور قطعی مغرضانه و در جهت تضعیف ارزش ها تلقی می نماییم و لازم است در این خصوص برخورد قانونی به عمل آید...

فاش نیوز - اینکه تصور شود درصد جانبازی زیر 25 درصد با بالای 25 درصد تفاوت دارد اشتباه است. فقط در موارد محدودی مثل پرداخت شهریه دانشگاه که در بعضی موارد به جانباز زیر 25 درصد به صورت تک‌پرداخت قابل اعمال است. فقط باید رییس بنیاد محل سکونت قبول کند.

متاسفانه برخی افراد نسبت به تسهیلات و امتیازات ایثارگران معترض می شوند که دور از عدالت است. اما بهتر است فکر کنند تفاوت حقوق یک دکتر با دیپلم را بی عدالتی و ظلم محسوب نمی کنند یا برخی گفتند سهمیه دانشگاه برای ایثارگران موجب ورود افراد ضعیف در امور تخصصی می شود که مضر است. البته باید گفت هر فارغ التحصیلی نمی تواند پروانه اشتغال دریافت کند؛ مگر این که در آزمون های نظام‌پزشکی یا نظام‌مهندسی شرکت کند و نمره قبولی بگیرد؛ که در اینگونه آزمون ها هیچ گونه سهمیه لحاظ نمی شود.

بنابراین اینگونه ادعاهای عامیانه را به طور قطعی مغرضانه و در جهت تضعیف ارزش ها تلقی می نماییم و لازم است در این خصوص برخورد قانونی به عمل آید؛ تا افراد مغرض و عوامل دشمن نتوانند با طرح اینگونه ادعاهای به ظاهر عامیانه، لیکن دارای نقشه های ضد ارزشی، که توسط دشمنان برنامه ریزی شده، اقدام کنند.

ساده‌انگاری در تخریب و تضعیف ارزش های نظام اسلامی به نقطه ای رسیده که برخی افراد با کشف حجاب توانستند معضلاتی جدی ایجاد کنند که ریشه اینگونه معضلات اجتماعی همان بی اعتناعی به فرهنگ ایثار و شهادت و ساده انگاری ادعاهای عامیانه می باشد که در مقیاس کوچک آغاز و بتدریج گسترده می شوند.

به یاد داریم اولین مرتبه اینگونه ادعاهای عامیانه بر علیه ارزش های نظام اسلامی، در قالب تسهیلات و امتیازات ایثارگران، در فیلم آژانس شیشه ای بزرگ‌نمایی شد و بتدریج در افکار عمومی نفوذ کرد؛ به طوری که قبل از پخش آن فیلم، هنگام مراجعه ایثارگران به ادارات، با احترام و خارج از نوبت رسیدگی می شد اما بعد از آن فیلم، ملاحظه می گردد پاسخگویی به ایثارگران همچنان دیالوگ های فیلم، بتدریج عمومیت پیدا کرد که می خواستی به جبهه نروی و امثالهم.

فلذا چنانچه مسئولین نظام بخواهند موضوع کشف حجاب و سایر موضوعات خلاف شرع را ریشه‌یابی کنند، بایستی ریشه را در بی اعتناعی خودشان نسبت به ارزش های نظام اسلامی جستجو کنند؛ زیرا هرچه مسئولان نسبت به ارزش های نظام اسلامی بی اعتنا باشند، به همان میزان، دشمنان در موضوعات خلاف شرعی پیشروی خواهند کرد. بنابراین چنانچه تسهیلات و امتیازی برای ایثارگران پیش‌بینی شده، هدف صرفا بهبود شرایط مادی نیست؛ بلکه ارزشگذاری بر فرهنگ ایثار و شهادت است؛ تا برخی افراد که تمام موضوعات زندگی را با مادیات متراژ و اندازه‌گیری می کنند، به همان نسبت که انسان های عارف، امور زندگی را با معنویات اندازه می کنند، در تراز فرهنگ و تمدن ایران برای همگان و عموم قابل درک شود.

 امیدواریم مسئولان مربوط نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی را کنار گذارند و با تمام جدیت و کوشش، همانطور که در امور اقتصادی تلاش می کنند، در زمینه فرهنگ نیز تلاش کنند و فرهنگ را روحی در کالبد زیربنای تمام امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره بدانند. فرهنگ را براساس فرهنگ ایثار و شهادت پیگیری نمایند تا به این نتیجه برسند که جدیت در اجرای قوانین خدمت رسانی به ایثارگران، تزریق قدرت در اندام نظام اسلامی است و همچون سرمایه گذاری در ساخت موشک و پهباد، موجب قدرت و قوام امنیت نظام اسلامی می باشد. ان‌شاءالله

|| محسن ناطق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi