شناسه خبر : 100774
شنبه 20 خرداد 1402 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران آذربایجان به مشهد مقدس

فاش نیوز - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: صبح روز جمعه ۱۹ خرداد ماه پس از افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران توسط آیت الله رئیسی، ۱۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نخستین قطار این خط ریلی به مشهد مقدس اعزام شدند.
 
اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس با نخستین قطار بستان آباد-خاوران

به گزارش «ایثار»، جابر ابوالفتح زاده در گفت‌وگو با حیات با اشاره به سفر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان آذربایجان شرقی به مشهد مقدس با اولین قطار راه ‌آهن بستان آباد – خاوران (تبریز) گفت: در پی سفر دور دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی با پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شد شد که پس از افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران که در نزدیکی شهر تبریز است، تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نخستین قطار و از طریق این خط ریلی به مشهد مقدس اعزام شوند.
وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی که به انجام رساندیم صبح روز جمعه ۱۹ خرداد ماه این سفر مبارک اتفاق افتاد و پس از افتتاح این خط راه آهن توسط آیت الله رئیسی تعداد ۱۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از طریق این خط به مشهد مقدس اعزام شدند و تا روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: پس از افتتاح خط راه آهن بستان آباد-خاوران خانواده معظم شهدا با رئیس جمهور دیدار کردند و مسائل خود را به صورت چهره به چهره با رئیس جمهور و تیم همراه ایشان در میان گذاشتند.
ابوالفتح زاده در پایان تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز همیشه برای ملت ایران مایه افتخار و سربلندی هستند. ما باید قدردان تمام زحمات این بزرگواران باشیم. همچنین باید هر کار مبارکی که رقم می‌خورد با حضور این عزیزان برگزار شود و در تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کوشا باشیم.

اینستاگرام
با عرض سلام وخسته نباشید بمه مدت 2سال درل 21 حمزه گردان 1954 در جبهه وحضور در 3 عملیات وتمتما در خط مقدم 2سال است مدارک جهت صدور کارت ایثار ملی تحویل ومدت 9ماه بسیج جبهه بوده ام تاکنون 2سال است مدارک تحویل تا 21 ر 3ر 1402 کارت صادر نشده است همه شماره تلفن ها که برای تماس اعلام کرده اید جواب نمی دهید وادر س دقیق سازمان ایثار گری هم که اعلام نمی کنید خدا من دیگر پیر شدم خیری ندیدم
باسلام ای کاش بنیادشهید از سوالاتی در مورد تاریخ شهادت وتاریخ اصابت موشک در شهرها را می دانست وهمکاری نکردبا بنده می خواستم بروم از خانواده شهدای هم دوره سربازی از نزدیک تقدیر وزیارت کنم قبر دوستانم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi